У компанії Київстар вказують, що не можуть не реагувати на економічну ситуацію в країні, тому й вимушені переглянути умови низки тарифних планів
Жінка вказує, що Київстар підвищив тариф одразу на 45 гривень. Вона незадоволена діями оператора та відсутністю мережі. Відповідну скаргу клієнтка залишила 16 травня у коментарі до публікації компанії.
Тариф клієнтки Київстар зріс одразу на 45 гривень. Вона звертає увагу, що попри підвищення, мережа відсутня.
"Чого так багато підіймаєте тарифи, а мережі немає, відразу на 45 гривень піднесли", - скаржиться клієнтка.
У компанії Київстар вказують, що не можуть не реагувати на економічну ситуацію в країні, тому й вимушені переглянути умови низки тарифних планів. У середньому ціна зміниться на 25–70 гривень до вартості тарифу.
"Розуміємо ваше невдоволення зараз. Київстар довго утримувався від цього кроку. Проте нині компанія не може не реагувати на економічну ситуацію в країні, тому й вимушена справедливо переглянути умови низки тарифних планів. У середньому ціна зміниться на 25–70 гривень до вартості тарифу. При цьому абонент отримає додаткові послуги в тарифі: хвилини для дзвінків на інші мережі, додаткові гігабайти мобільного інтернету, також у деяких тарифних планах з’являться Суперсили або можливість користуватися за кордоном «Роумінг як вдома»", - заявили у компанії Київстар.
Деякі клієнти Київстар скаржаться на те, що не отримують попередження від оператора про зміну вартості тарифу. Однак у компанії запевняють, що інформування абонентів здійснюється відповідно до закону «Про телекомунікації» - не пізніше ніж за 7 днів до змін.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.