Чоловік відмовився від домашнього інтернету Київстар через підняття тарифів та часті відключення - реакція компанії

Клієнт Київстару вимушений відключити домашній інтернет та сім-карти через дії оператора

Київстар
Київстар підвищує тарифи без повідомлення та погодження, тож клієнт вирішив відмовитися від послуг оператора

Чоловік відключив послуги Київстар, бо тарифи оператора дорожчають без повідомлення та погодження. Він також незадоволений тим, що домашній інтернет глючить і його часто відключають. Відповідну скаргу він залишив 4 травня у коментарі до публікації компанії.

Клієнт Київстару відключив домашній інтернет та сім-карти. Він незадоволений діями оператора, який підвищує тарифи без попереднього попередження та погодження. 

"Останній місяць працюю з вашою конторою, це просто жесть. Буде відключено 2 домашніх інтернету, 1 бізнес інтернет та 4 сім-карти. Всіх близьких та знайомих постараюсь теж вговорити з вашою конторою більше не працювати. Підіймаєте тарифи без повідомлення і погодження, смс-ки не надходять, інтернет глючить + часто домашній відключають без відомих мені причин. Тільки своє нікому не потрібне телебачення сунуть скрізь", - скаржиться клієнт. 

Реакція компанії Київстар на скаргу клієнта

У Київстар відреагували на скаргу клієнта, але тільки щодо інформування. Про підняття тарифів та його відмову від послуги кампанія не згадала. 

"Інформування абонентів здійснюється відповідно до закону «Про телекомунікації» - не пізніше ніж за 7 днів до змін інформування відбувається різними способами: розсилкою SMS-повідомлень, розміщенням інформації на сайті компанії, а також в голосовому меню. Якщо у вас виникли труднощі із послугою, зверніться в особисті повідомлення й опишіть ситуацію, будь ласка. Ми допоможемо знайти рішення", - прокоментували у Київстар. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube