Чоловік відмовився від домашнього інтернету Київстар через підняття тарифів та часті відключення - реакція компанії

Клієнт Київстару вимушений відключити домашній інтернет та сім-карти через дії оператора

Київстар
Київстар підвищує тарифи без повідомлення та погодження, тож клієнт вирішив відмовитися від послуг оператора

Чоловік відключив послуги Київстар, бо тарифи оператора дорожчають без повідомлення та погодження. Він також незадоволений тим, що домашній інтернет глючить і його часто відключають. Відповідну скаргу він залишив 4 травня у коментарі до публікації компанії.

Клієнт Київстару відключив домашній інтернет та сім-карти. Він незадоволений діями оператора, який підвищує тарифи без попереднього попередження та погодження. 

"Останній місяць працюю з вашою конторою, це просто жесть. Буде відключено 2 домашніх інтернету, 1 бізнес інтернет та 4 сім-карти. Всіх близьких та знайомих постараюсь теж вговорити з вашою конторою більше не працювати. Підіймаєте тарифи без повідомлення і погодження, смс-ки не надходять, інтернет глючить + часто домашній відключають без відомих мені причин. Тільки своє нікому не потрібне телебачення сунуть скрізь", - скаржиться клієнт. 

Реакція компанії Київстар на скаргу клієнта

У Київстар відреагували на скаргу клієнта, але тільки щодо інформування. Про підняття тарифів та його відмову від послуги кампанія не згадала. 

"Інформування абонентів здійснюється відповідно до закону «Про телекомунікації» - не пізніше ніж за 7 днів до змін інформування відбувається різними способами: розсилкою SMS-повідомлень, розміщенням інформації на сайті компанії, а також в голосовому меню. Якщо у вас виникли труднощі із послугою, зверніться в особисті повідомлення й опишіть ситуацію, будь ласка. Ми допоможемо знайти рішення", - прокоментували у Київстар. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Останні новини

Як поділитися авто та призначити належного користувача, пояснили в МВС

На Закарпатті адвокатка на 40 хвилин паралізувала роботу кав'ярні: як її покарав суд

Киянин Укрпоштою відправив до США та ОАЕ посилки та отримав штраф 34 тисяч гривень - рішення суду

Міноборони вимагає Ощадбанк повернути 576 300 гривень, які попали на приватному рахунку - що вирішив суд

Житель Львівщини вирішив оформити субсидію, але ЦНАП відмовляє - у чому справа та яким було рішення суду

Одразу 13 аналітичних центрів розкритикували плани Мінфіну щодо підвищення податків

Харків'янин намагався винести з Єви парфуми та пасту, але його план зірвали - що вирішив суд

Економічне бронювання: Мінінфраструктури нарахувало майже 250 критично важливих транспортних підприємств

Дніпрянка вимагає ДТЕК скасувати 93 384 гривень боргу за світло - що вирішив суд

У застосунку Резерв+ можна підвантажити дані про бронювання - інструкція від Міноборони

Більше новин
Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube