Клієнт Київстару вимушений відключити домашній інтернет та сім-карти через дії оператора
Чоловік відключив послуги Київстар, бо тарифи оператора дорожчають без повідомлення та погодження. Він також незадоволений тим, що домашній інтернет глючить і його часто відключають. Відповідну скаргу він залишив 4 травня у коментарі до публікації компанії.
Клієнт Київстару відключив домашній інтернет та сім-карти. Він незадоволений діями оператора, який підвищує тарифи без попереднього попередження та погодження.
"Останній місяць працюю з вашою конторою, це просто жесть. Буде відключено 2 домашніх інтернету, 1 бізнес інтернет та 4 сім-карти. Всіх близьких та знайомих постараюсь теж вговорити з вашою конторою більше не працювати. Підіймаєте тарифи без повідомлення і погодження, смс-ки не надходять, інтернет глючить + часто домашній відключають без відомих мені причин. Тільки своє нікому не потрібне телебачення сунуть скрізь", - скаржиться клієнт.
У Київстар відреагували на скаргу клієнта, але тільки щодо інформування. Про підняття тарифів та його відмову від послуги кампанія не згадала.
"Інформування абонентів здійснюється відповідно до закону «Про телекомунікації» - не пізніше ніж за 7 днів до змін інформування відбувається різними способами: розсилкою SMS-повідомлень, розміщенням інформації на сайті компанії, а також в голосовому меню. Якщо у вас виникли труднощі із послугою, зверніться в особисті повідомлення й опишіть ситуацію, будь ласка. Ми допоможемо знайти рішення", - прокоментували у Київстар.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.