Електричний безпілотник Verne, побудований на спеціально розробленій платформі, використовує систему автоматичного водіння Mobileye Drive, яка працює на основі даних, отриманих від сенсорів, камер та радарів
Хорватська компанія Rimac, що відома виробництвом елітних електричних гіперкарів, побудувала електричний безпілотник для сервісу таксі Verne. Комерційна експлуатація роботаксі розпочнеться у 2026 році у Загребі. А згодом такі машини з’явиться у найбільших містах Європи та Близького Сходу.
Компанія Verne, що отримала назву честь Жюля Верна, заснована Мате Рімацом та двома його колегами по Rimac Group Марко Пейковичем та Адріано Мудрі. Її перше дітище - електричний безпілотник, побудований на спеціально розробленій платформі та використовує систему автоматичного водіння Mobileye Drive, яка працює на основі даних, отриманих від сенсорів, камер, радарів та лідерів.
Рівень автономності авта обіцяють не нижче за четвертий, тобто електромобіль позбавлений будь-яких органів керування взагалі. Відмова від керма та педалей дозволила переглянути компонування салону та зробити компактну машину просторішою. Сидіння у роботаксі мають п’ять рівнів комфорту. Розважальна система включає 43-дюймову панель та 17 динаміків. Управління її функціями винесено на тачпад, що розташований між кріслами.
Початком і закінченням поїздки керує фізичний перемикач Median, який, за словами розробників, потрібен, щоб пасажир, як і раніше, відчував контроль над машиною. Крім цього, електромобіль має круглий панорамний дах Halo та оббивку зі зносостійких матеріалів. Передбачається, що викликати роботаксі користувачі будуть за допомогою спеціальної програми. Причому заздалегідь можна буде налаштувати температуру, освітлення та навіть вибрати запах у салоні.
У кожному місті присутності сервісу Verne розгорнуть так званий материнський корабель (Mothership) – місце, де електромобілі будуть обслуговувати, мити та ремонтувати. Першими скористатися новим сервісом зможуть жителі Загреба, потім роботаксі хочуть запустити у Великій Британії, Німеччині та на Близькому Сході – загалом підписано угоди з владою 11 міст, і ще з 30 тривають переговори. Роботаксі розглядається як доповнення до громадського транспорту та засобів індивідуальної мобільності.
Нагадаємо, нещодавно Інформатор писав про те, що у французькому місті Мольсайм зібрали останній Bugatti Chiron — Chiron L’Ultime із порядковим номером "500". Своє ім’я він отримав на честь гонщика Луї Широна, найвідомішого у світі монегаска, тобто мешканця Монако. Куди саме поїде автівка, не повідомляють - але за деякими даними, її покупець знаходиться у США.
Також днями ми повідомляли, що у китайській компанії Changan, що випускає електромобілі під брендом Avatr, оновили модельний ряд. Автовиробник представив новий кросовер Avatr 07. Не дивно, що він позиціонується, як конкурент Tesla Model Y. Власне, модель з’явиться для детального вивчення вже наприкінці червня, а поки є перші офіційні фото.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.