Бензинове авто заправили дизпаливом: що з цього вийшло, розповів адвокат Станіслав Ліфлянчик

Читать на русском

Два тижні тому в автомобіль адвоката Станіслава Ліфлянчика, що їздить на бензині на АЗС ОККО помилково залили дизеля і могла статись катастрофа, якщо б не поведінка співробітників станції

Читать на русском
Пальне, бензин
Адвокат розповів, як має реагувати АЗС на помилки при завправці авто

Два тижні тому в автомобіль адвоката Станіслава Ліфлянчика, що їздить на бензині на АЗС ОККО помилково залили дизеля і могла статись катастрофа, якщо б не поведінка співробітників станції

Бензин і дизель залишаються найпопулярнішими видами пального. При цьому вони не взаємозамінні. Наслідки помилки можуть бути катастрофічними. Проте, їх можна уникнути, завдяки діям самих працівників АЗС. Про реальну ситуацію, яка трапилася з ним самим, написав 16 лютого адвокат Станіслав Ліфлянчик на своїй сторінці у Фейсбук.

За словами Станіслава Ліфлянчика, він вирішив розповісти про цю ситуацію, бо вважає, що компанія, до якої належить АЗС, вийшла із ситуації максимально правильно.

«Два тижні тому в мій авто, шо їздить на бензику на АЗС ОККО помилково залили дизеля. Могла статись катастрофа, якщо б не поведінка співробітників станції», - написав адвокат.

А далі він розповів, як все відбувалося після того, як заправник залив в бензиновий автомобіль дизпаливо:

  1. Відразу після заправки, не давши мені поїхати, заправник підійшов до мене та зізнався в помилці. В результаті я заглушив мотор та вже нікуди не їхав. Хоча він міг не зізнаватись, я б поїхав і зламався б десь інде і ніколи б не зміг довести того, що сталось.
  2. Адміністратор прибігла спочатку з вибаченнями, а потім повністю взяла на себе виклик евакуатора, організацію СТО та оплату всього цього кардибалету. І це круто, бо була п'ятниця, дев'ята вечора і я розгубився.
    Мене розгубленого посадили на таксі та оплатили його.
  3. СТО, що не в перше вирішує таку ситуацію, здійснила промивку системи максимально швидко і о півдні наступного дня я вже сидів за кермом.

Адвокат змоделював ситуацію, при якої б все сталося навпаки. По-перше, авто б зламалося десь в дорозі , а власнику ремонт обійшовся б у велику сумму. По-друге, адміністратор могла не визнати провину компанії, або покласти на водія проблеми з евакуацією та ремонтом. І, по-третє, компанія могла б просто не компенсувати витрати.

"Мораль: факап може трапитись будь з ким і абсолютно в будь-якому бізнесі. Головне - це вміти правильно з нього виходити, щоб клієнт відчув себе клієнтом, а не банкоматом", - резюмував Ліфлянчик.

Політолог Володимир Фесенко розкриє процедуру прийняття нового закону про мобілізацію. Він поділиться умовами, за яких закон буде ухвалений і розкриє можливі обставини, що можуть викликати опозицію серед народних депутатів. Не пропустіть цю важливу інформацію – долучайтеся до перегляду!

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.