Через спеку Європа може продавати Україні менше електрики - в Укренерго назвали найважчий час для українців

Читать на русском

Можливості сусідніх європейських держав щодо імпорту електроенергії в Україну зараз обмежені через зростання внутрішнього споживання у спеку

Читать на русском
Укренерго, відключення світла
Спека в Європі додає проблем Україні

Можливості сусідніх європейських держав щодо імпорту електроенергії в Україну зараз обмежені через зростання внутрішнього споживання у спеку

Імпорт електроенергії в Україну наразі обмежений. Про це у включенні в ефір «Суспільного» повідомив радник Прем’єр-міністра, член наглядової ради НЕК «Укренерго» Юрій Бойко. Він зауважив, що енергетики прогнозували таку ситуацію.

За словами Юрія Бойко, енергетики, на основі аналізу сезонного навантаження в системі і очікуваних графіків відновлення генеруючого обладнання після російських атак, прогнозували, що червень та липень будуть найважчим в енергосистемі.

«На жаль, дива не сталося. Температура – ви самі бачите, яка. Це призвело до більшого навантаження в системі, а відповідно – до значних обмежень… Не кожен день ми максимальний обсяг електроенергії імпортуємо. В останні дні цей обсяг знизився. Але НЕК «Укренерго», добирає до цього максимального рівня шляхом залучення аварійної допомоги від наших сусідів, активуючи відповідні запити», - пояснив Бойко.

Проте, додав він, в цьому є традиційні негативні моменти.

«Імпорт – це є гарантований перетік електричної енергії, а аварійна допомога, яку просить НЕК у суміжних системних операторів, надається тільки за наявності можливості таку допомогу надати. В наших сусідів – схожа погода, схожа температура, схоже підвищення навантаження в енергосистемі. Тому не завжди вони можуть надати нам таку допомогу», - зазначив Юрій Бойко.

Які кроки потрібно зробити, щоб зрозуміти чому немає світла

Стабілізаційні, екстрені відключення світла або ж локальна аварія - це ті три можливі причини, через які у вас вдома може бути відсутнє світло. Щоб дізнатися, чому саме його немає, і за необхідності подати аварійну заявку, виконайте наступні три кроки:

  • Перевірте на сайті ДТЕК або в чат-боті у Viber та Telegram, чи зареєстровані за вашою адресою аварійні, стабілізаційні або екстрені відключення світла.
  • Якщо відключень немає, зверніться до свого ОСББ, ЖБК чи УК для перевірки внутрішньобудинкових мереж.
  • Якщо внутрішньобудинкові мережі працюють справно, ОСББ, ЖБК чи УК повинні подати заявку до ДТЕК, які перевірять та відремонтують усе необхідне.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.