Чи будуть працювати банкомати ПриватБанку під час вимкнення світла - відповідь банку

Можливість зняття готівки з рахунків на період блекауту залишається без змін

ПриватБанк
У разі тривалого вимкнення електроенергії клієнти ПриватБанку можуть отримувати банківські послуги онлайн, за номером 3700 та в чергових відділеннях

ПриватБанк надаватиме послуги громадянам, незалежно від наявності або відсутності світла. При відключеннях енергопостачання можна навіть зняти готівку. Про це повідомляється на сайті фінустанови.

Можливість зняття готівки з рахунків на період блекауту залишається без змін. Ви можете зняти кошти з картки:

  • у банкоматі ПриватБанку,
  • у банкоматі іншого банку,
  • через касу у відділенні,
  • через сервіс «Готівка на касі» – зняття готівки під час оплати товару в магазинах.

У банку нагадали, що після блекаутів зими 2022-2023 років Національний банк України створив спільну мережу під назвою Powerbanking. Вона поєднала українські фінансові установи. 

"Мережа налічує вже понад 2 390 відділень, забезпечених альтернативними джерелами енергії та резервними каналами зв'язку, посиленою інкасацією готівки та додатковим персоналом", - раніше повідомляв НБУ.

Список чергових відділень можна переглянути за посиланням. Вони працюватимуть на автономних джерелах живлення навіть за умов повного блекауту. 

 

Особливості роботи чергових відділень у період блекауту

Усі чергові відділення оснащені генераторами та мають Wi-Fi мережу для того, щоб мати змогу здійснювати банківські послуги. Термінали та банкомати також доступні для використання в цих відділеннях. Співробітники чергових відділень допоможуть здійснити базові банківські операції:

  • платежі та перекази, зокрема погашення кредитів,
  • блокування, розблокування та перевипуск карток,
  • відкриття та відновлення доступу до Приват24.

Що робити, якщо світло вимкнули в момент здійснення операції

Кошти буде повернуто вам на картку автоматично, коли буде відновлено зв'язок з обладнанням. Ви отримаєте сповіщення про зарахування на телефон. Якщо після відновлення світла/зв'язку пройшла година, а гроші не було повернуто або повернуто не в повному обсязі – зателефонуйте на 3700 для формування заявки на повернення коштів.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube