ПУМБ заблокував рахунок та не повертає кошти клієнту - що говорять про ситуацію у фінустанові

У ПУМБ кажуть, що не порушують чинного законодавства

ПУБМ
Чоловіку заблокували кошти у ПУМБ

ПУМБ заблокував кошти клієнта, він не може закрити рахунок. Для цього потрібна його особиста присутність у відділенні фінустанови, але наразі він перебуває у Німеччині. Відповідну скаргу громадянин опублікував 30 квітня на сайті Мінфіну. 

Чоловік незадоволений тим, що ПУМБ заблокував його кошти та відмовляється їх повертати. Однак він не втрачає надії на вирішення ситуації. 

"Що можу розповісти, мої гроші знаходяться у банку, розірвати договір онлайн і так само забрати кошти мені не дають можливості. Хоча банк може спокійно відкрити рахунок онлайн, може самостійно закрити рахунок по власному рішенню банку, але клієнт може розірвати договір — лише, тільки у відділенні банку. Сподіваюсь на допомогу і вирішення ситуації", - повідомив клієнт.

Реакція ПУМБ на скаргу клієнта 

У банку кажуть, що не порушують чинного законодавства. З огляду на режим банківської таємниці, інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації надали клієнту у приватні повідомлення.

"Зі свого боку, підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг. Банк має право витребувати, а клієнт зобов'язаний подати інформацію (офіційні документи), необхідну для здійснення належної перевірки, а також для виконання банком інших вимог чинного законодавства. На сьогодні, після виконання клієнтом наданих рекомендацій, обмеження за картковими рахунками були зняті" - відповіли Мінфіну в ПУМБ.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube