Чоловік розмістив депозит в Ощадбанку, але не дорахувався коштів - що вирішив суд

В Ощадбанку заявили, що здійснена 24.08.2023 року операція по переказу коштів на картку іншого банку здійснена коректно та підтверджена клієнтом біометричними даними або кодом доступу

Ощадбанк
Клієнт Ощадбанку після розміщення коштів на депозит, дізнався про зникнення з рахунку 64 761 гривні

Чоловік розмістив депозит в Ощадбанку на суму 200 тисяч гривень. На його карті залишалися кошти, але під час спроби зняття у відділенні фінустанови, їх не виявилось. Він вимагає повернути 64 761 гривні. Про це йдеться у рішенні Переяслав-Хмельницького міськрайонного суду, опублікованого 2 травня 2024 року.

24.08.2023 чоловік уклав з Ощадбанком договір банківського вкладу на суму 200 тисяч гривень з датою повернення 26.02.2024 року. Того ж дня зазначену суму перевели на депозитний рахунок. Таким чином, на його рахунку залишилося 73 743 гривень. З вказаної суми він зняв у банкоматі 10 тисяч гривень. Однак коли клієнт прийшов до відділення фінустанови, щоб зняти решту суми, коштів на рахунку не виявилось, а також активовано кредитну картку і знято 4 800 гривень.

Чоловік закрив усі рахунки в Ощадбанку та звернувся до поліції із заявою про вчинення кримінального правопорушення. 07.12.2023 року він надіслав вимога про повернення коштів, яку банк проігнорував надіславши формальну відписку. 

В Ощадбанку заявили, що здійснена 24.08.2023 року операція по переказу коштів на картку іншого банку здійснена коректно та підтверджена клієнтом біометричними даними або кодом доступу. Відповідно він несе відповідальність за проведені операції по власному рахунку.

Що вирішив суд? 

Суд вирішив повністю задовольнити позов чоловіка. З акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» на його користь стягнуть 64 761 гривні.

"28.04.2023 року протягом однієї-двох хвилин з рахунку позивача чотирма транзакціями було переказано кошти у сумі 64 100 гривень та знято 661 гривні комісії. З наданих відповідачем пояснень не вбачається, що ним проведено належну перевірку повідомлення клієнта, як споживача послуг, про порушення його прав та заподіяні збитки. При цьому суду не надано доказів на підтвердження сприяння клієнта незаконному використанню персонального ідентифікаційного номера або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжні операції. Дії громадянина після встановлення безпідставності списання його коштів невідомими особами відповідають вимогам законодавства - повідомлення про здійснення не ініційованих платіжних операцій за картковими рахунками. За вищенаведених обставин суд дійшов висновку, що у зв'язку зі списанням з рахунку коштів, що не було санкціоновано ним, та відсутністю доказів того, що це відбулося за будь-якого його сприяння, позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі", - наголосив суд.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube