Чоловік щомісячно сплачує 400 гривень Київстару, який надає йому послуг не більше 12 годин на добу - що говорять у компанії

У Київстар вказують, що клієнт може обрати оптимальний тариф для себе

Київстар
Чоловік незадоволений тим, що платить щомісячно 400 гривень абонентської плати, а Київстар працює не більше 12 годин на добу

Чоловік кожного місяця сплачує 400 гривень абонентської плати, але Київстар працює не більше 12 годин на добу. Він також говорить про нав'язані функції оператором. Відповідну скаргу він залишив 27 червня до публікації компанії.

За словами чоловіка, до його тарифу включена послуга роумінгу від Київстару. Він не розуміє навіщо, бо користуватися нею неможливо через заборону виїзду за кордон.

"Абонентська плата 400 гривень на місяць, Київстар працює не більше 12 годин на добу. Нав'язані функції, якими фізично неможливо скористатися. Для кого включено до тарифу послуги роумінгу? Виїзд з України заборонено уже 2 роки", - цікавиться чоловік.

Реакція Київстару на скаргу клієнта

У Київстар вказують, що клієнт може обрати оптимальний тариф для себе за посиланням. Водночас чоловік наголошує, що в оператора немає оптимальних тарифів.

"Для бізнес-клієнтів є лише два тарифні плани 400 та 600 гривень. Підкажіть, як можна відмовитися від послуг роумінгу та зменшити абонплату, а чому половину доби Київстар не працює?", - акцентує чоловік.

Оператор пояснив, що робота обладнання мобільного зв'язку та інтернету залежить від стабільного електропостачання в енергомережах. На випадок аварійних відключень базові станції використовують акумулятори, генератори, що дозволяє обладнанню працювати до чотирьох годин без «підзарядки». Коли відбувається перезапуск та підзарядка станцій, можливе тимчасове зникнення зв’язку. За словами чоловіка, відключення світла більше ніж чотирьох годин не було, зв'язок у його квартирі пропадає через 10-15 хвилин після вимкнення електроенергії.

У компанії говорять, що все залежить від інтенсивності блекауту в конкретно взятому регіоні, а також навантаження на мережу. При високому навантаженні акумулятори та ДБЖ розряджаються швидше. Тож абоненти можуть обрати тариф з меншим обсягом послуг та нижчою ціною, якщо через відключення світла вони не використовують весь актуальний пакет хвилин та гігабайтів.​​​​​ 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube