Київстар анулював SIM-карту клієнту, якою він користувався багато років - реакція компанії

Читать на русском

Чоловік звертався до сервісного центру Київстар щодо анулювання SIM-карти

Читать на русском
Київстар
Чоловік скаржиться на дії Київстар, бо його SIM-карту анулювали

Чоловік звертався до сервісного центру Київстар щодо анулювання SIM-карти

Чоловік незадоволений діями мобільного оператора Київстар. Його SIM-карту, якою він користувався багато років, анулювали. В сервісному центрі йому не змогли допомогти та вказали на неможливості її відновлення. Відповідний коментар вона залишила 24 червня до публікації компанії.

За його словами, він звертався до сервісного центру Київстар щодо анулювання SIM-карти. Однак там заявили, що не можуть її відновити. 

"Чому анулювали мою SIM-карту? В сервісному центрі Київстар повідомили, що не можуть відновити. До неї прив'язані соціальні мережі та клієнти. До кого звертатись, я користувався нею багато років. Це жах. І сервіс жах", - скаржиться чоловік.

Реакція Київстар на скаргу чоловіка

У Київстар відреагували на скаргу чоловіка. Його попросили написати номер і деталі ситуації в особисті повідомлення для перевірки.

"Напишіть, будь ласка, свій номер і деталі ситуації в особисті повідомлення для перевірки", - заявили у Київстар. 

Як поновити старий номер:

  • Якщо ви абонент передплаченого зв'язку для поновлення номера, який заблокували через закінчення строку його дії, поповніть рахунок на будь-яку суму, і термін дії продовжиться автоматично на 365 днів. Зверніть увагу. Поповнити рахунок слід протягом 30 днів з дати закінчення строку дії. В іншому випадку, номер буде анульовано без можливості його поновлення. Поповнити рахунок можна у будь-який спосіб, окрім послуги «Кредит трансфер». Перевірити термін дії номера можна за допомогою комбінації *114#.
  • Якщо ви контрактний абонент, то зверніться в один із магазинів Київстар. Фізичним особам необхідно надати паспорт і копію ідентифікаційного коду, юридичним — наступний перелік документів. Важливо: Гарантовано поновлення номера, якщо SIM-карта була активована не більш як три роки тому. Для абонентів, які змінили передплату на контракт – не більш як три місяці. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.