Провайдер вказує, що послуги клієнту надавались відповідно до укладеного цивільно-правового договору
Чоловік користувався послугами провайдера "Воля". Йдеться про інтернет, кабельне телебачення та мобільний зв'язок. Він вважає рекомендацію проведення оплати до 17 числа декларативною нормою. На його думку, вона не є обов'язковою до виконання, тобто відключення інтернету до 20 числа місяця є неправомірним.
Як вказується у рішенні Личаківського районного суду Львова, чоловік є споживачем послуг товариства з обмеженою відповідальністю "Воля-Кабель" із надання доступу до інтернету, кабельного телебачення, мобільного зв'язку. Він звертався до надавача телекомунікаційних послуг з неодноразовими заявами про ігнорування законодавчих нормативних актів при наданні вказаних послуг, що порушили його права, як споживача. На них клієнт отримував формальні відписки.
За весь період отримання послуг чоловік підписував два протоколи на замовлення послуг. Згідно з даними рекомендаціями він проводив оплату до вказаної дати (до 20 числа). В особовому кабінеті є графа: рекомендовано оплатити до 17.11.2021 року. Зазначає, що 27.10.2021 року він звернувся до провайдера з проханням затвердити дату оплати за використані послуги 20 числа місяця, як рекомендовано в правилах обліку та розрахунків, які введені в дію - 1 лютого 2019 року, оскільки 19.10.21 року йому припинили надання послуг і він додатково оплатив 35 гривень.
"Позивач вважає рекомендацію проведення оплати за надані послуги до 17.11.2021 року декларативною нормою, яка не є обов'язковою до виконання, тобто відключення інтернету до 20 числа місяця є неправомірним", - йдеться у матеріалах справи.
"Послуги позивачу надавались відповідно до укладеного цивільно - правового договору та жодних прав позивача не порушено", - зазначили в ТОВ "Воля-Кабель".
Чоловіку відмовили у задоволенні позову. ТОВ "Воля-Кабель" не порушив цивільно-правового договору укладеного з клієнтом.
"Послуга надається з моменту поповнення абонентом свого особового рахунку на суму вартості пакета за послугу (за попередньою оплатою). Враховуючи, що для даної послуги розрахунковим періодом є 30 календарних днів, відповідач за декілька днів до закінчення розрахункового періоду надсилає абонентам повідомлення рекомендаційного характеру, як нагадування для абонента поповнити особовий рахунок для безперервного користування послугою. В залежності від дати поповнення особового рахунку рекомендована дата для кожного абонента може бути різною", - додали у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.