Чоловік вказує, що послугу "Smart Line" від Укртелекому не надано у повному об'ємі з налаштуваннями кінцевого абонентського обладнання
Чоловік замовив в Укртелекомі послугу "Smart Line". З його рахунку зняли за це 300 гривень, але обладнання інтернет-майстер так і не налаштував. Він вимагає повернути кошти.
Про це йдеться у рішенні Червонозаводського районного суду Харкова. Чоловік звернувся до Укртелекому з проханням надання послуги "Smart Line", того ж дня її активували. З його особистого рахунку почали знімати кошти. Клієнт вважає, що йому заподіяно незначної майнової шкоди шляхом обману активацією послуги "Smart Line", оскільки послугу не надано у повному об'ємі з налаштуваннями кінцевого абонентського обладнання.
"Чоловік не є абонентом ПАТ "Укртелеком", між ними відсутні будь-які договірні правовідносини. Він не придбав, не замовляв, не використовував нашу продукцію. Згідно з інформацією на сайті ПАТ "Укртелеком", послуга установки кінцевого обладнання є платним сервісом. Крім того, там зазначено наступне: "Увага! Послуга "Інтернет-майстер" не надається споживачам "Smart Line", - вказали в Укртелекомі.
Чоловіку відмовили у задоволенні позову. Він не надав суду договір.
"Письмові звернення від позивача на адресу відповідача не свідчать про надання послуги "Smart Line", яка надається ПАТ "Укртелеком" з огляду на те, що з додатка (тарифи) до договору між сторонами не вбачається така послуга, а відповіді відповідача на адресу позивача щодо вказаної послуги (без будь-яких підтверджувальних документів щодо укладення договору про надання такої послуги та її умов) не підтверджують порушення прав споживача щодо надання телекомунікаційних послуг", - наголосили у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.