Отримання повідомлень щодо надходження коштів було вимкнуто
Чоловік мав отримати пенсію на картку, але повідомлення про це не надходило. Під час звернення до Ощадбанку він дізнався, що кошти зарахували, але майже одразу ж списали.
Про це йдеться у рішенні Жовтневого районного суду Дніпропетровська (юридична назва суду - ред.). Чоловік, який є клієнтом АТ "Державний ощадний банк України", чекав повідомлення про зарахування пенсійних коштів на його рахунок. Оскільки воно не надходило, йому довелося йти до відділення фінустанови для з'ясування обставин.
Чоловіку повідомили, що пенсійні кошти в сумі 6 078 зарахували на рахунок, отримання повідомлень щодо надходження коштів було вимкнуто. Згідно з випискою банку, протягом однієї хвилини після нарахування пенсійних коштів на рахунок, було здійснено списання коштів через мобільний додаток банку "Ощад 24/7".
"Вхід до системи дистанційного банківського обслуговування "Ощад 24/7", операції з переказу коштів здійснені коректно, що можливо лише за наявності повного номера банківської картки, CVV-коду, терміну дії картки та коду доступу, який направлявся на фінансовий телефон клієнта і був відомий виключно йому", - заявили в Ощадбанку.
Чоловіку відмовили у задоволенні позову. Він дізнався про незаконне списання коштів з його рахунку 7 жовтня 2021 року, заяву про повернення таких коштів та надання інформації, подав лише 21 жовтня 2021 року. Даний факт підтверджує його зволікання щодо отримання всієї необхідної інформації від банку та щодо безпосереднього інформування співробітників банку щодо шахрайських дій.
"Суд приходить до висновку про не обґрунтованість позовних вимог чоловіка про визнання дій протиправними", - додали у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.