Клієнт Ощадбанку отримав повідомлення про зняття з рахунку 63 500 гривень, але він не вчиняв подібної транзакції - яким було рішення суду

Читать на русском

Чоловік звернувся з письмовою вимогою до Ощадбанку про надання інформації щодо події, а також просив повернути викрадені з карти кошти

Читать на русском
Ощадбанк
Чоловік вимагає Ощадбанк повернути зняти з його рахунку кошти в розмірі 63 500 гривень

Чоловік звернувся з письмовою вимогою до Ощадбанку про надання інформації щодо події, а також просив повернути викрадені з карти кошти

Чоловік з повідомлення довідався про зняття коштів з рахунку. Мова йде про суму в розмірі 63 500 гривень. Він не ініціював цю операцію, тож вимагає Ощадбанк повернути вказану суму

Про це йдеться у рішенні Ленінського районного суду Миколаєва (юридична назва суду - ред.). Чоловік отримав на телефон повідомлення про те, що з його рахунку в Ощадбанку знято кошти в розмірі 63 500 гривень. Проте подібної транзакції він не вчиняв. За його ініціативою карту деактивували, а згодом видали нову.

Чоловік звернувся з письмовою вимогою до Ощадбанку про надання інформації щодо події, а також просив повернути викрадені з карти кошти. Однак відповіді він не отримав.  

Позиція Ощадбанку

"З 22.02.2022 року клієнт почав використовувати на своєму пристрої попередню версію мобільного додатку "Ощад 24/7", з 05.08.2022 року  - новий мобільний додаток "Ощад 24/7" (Flumo). З даних програмного забезпечення АТ "Ощадбанк" встановлено, що 12.06.2023 року відбулась реєстрація в мобільному додатку за допомогою одноразового пароля, який було направлено на його фінансовий номер. Надалі з рахунку за допомогою ДБО "Ощад 24/7" відбулись успішні операції з переказу коштів на суми 29 500 гривень, 29 500 гривень та 4 500 гривень на картку іншого банку", - розповіли у фінустанові. 

Крім того, чоловік повідомив невідомій особі, яка зателефонувала йому, останні чотири цифри своєї банківської картки. Він отримав дзвінок з кодом для зміни персональних даних на свій фінансовий номер. 

Яким було рішення суду? 

Чоловіку відмовили у задоволенні позову. Він допустив розголошення невідомій особі особистих відомостей та підтвердив зміну персональних даних, відповівши двічі на дзвінок на його фінансовий номер телефону.

"Суд вважає, що позовні вимоги чоловіка є безпідставними та в їх задоволенні необхідно відмовити", - наголосили у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.