Для жінки зняття грошей з соціальної картки Ощадбанку виявилось справжнім квестом - на що звернути увагу

Через ускладнення процесів Ощадбанком, клієнтка невідомо на який час залишилася без змоги користуватися своїми грошима і втратила на цьому відсотки, які могла б заробити

Ощадбанк
Клієнтка Ощадбанку розповіла про проблеми, які в неї виникли при спробі скористатися коштами з соціальної картки

Жінка вирішила обміняти валюту в Ощадбанку через додаток. Однак їй це не вдалось, бо сервер не працював. Згодом у фінустанові повідомили, що у неї заблоковані всі операції по соціальній картці. 

Про це йдеться у публікації Мінфіну. Жінка внесла на соціальну картку Ощадбанку майже 50 тисяч гривень. 

"28 грудня 2023 року вирішила обміняти валюту в цьому банку через додаток… Карта в гривні у мене була давно — соціальна, плюс валютну відкрила минулого місяця і була впевнена, що все вийде. А ні — внесла на свою соціалку гроші легко — майже 50 тисяч гривень (ну, щоб 1 300 доларів поміняти вийшло). Намагаюся здійснити валютообмін, а не дає. Пише: сервер не працює — спробуйте пізніше", - розповіла клієнтка. 

При зверненні на гарячу лінію Ощадбанку жінці повідомили, що у неї заблоковані всі операції по картці. Озвучена причина - прописка в Запорізькій області, що частково окупована, і відсутність руху по картці понад рік. Щоб розблокувати картку, клієнтці запропонували прийти до відділення особисто. Але й це не допомогло оперативно розв'язати питання.

"Прийшовши у відділення та написавши всі заяви, я дізналася, що розблокувати картку мені зможуть лише у 2024 році", - сказала клієнтка. 

Найцікавіше, за її словами, що співробітниця відділення Ощадбанку ніяких блокувань в системі не побачила. Щоб розібратися, вона разом із клієнткою спробувала зняти кошти у банкоматі. Система дозволяла зняти максимум 1 тисяч гривень, більшу суму вже не пропускала. Далі пішла тяганина з пересилкою документів клієнтки до Києва, оскільки виявилося, що у центральному відділенні Ощадбанку у Запорізької області розблоковувати рахунки не мають права. Вона обурюється, що через ускладнення процесів самим банком, вона невідомо на який час залишилася без змоги користуватися своїми грошима і втратила на цьому відсотки, які могла б заробити.

Як пояснюють ситуацію в Ощадбанку

Причина, через яку клієнтка не могла провести бажані операції, не в самих картках і зовсім не в їх блокуванні. Вказується, що соціальний рахунок передбачає можливість здійснювати обмін валюти.  

"Соціальний рахунок передбачає можливість здійснювати обмін валюти. Хоча соціальний рахунок відкривається для зарахування соціальних виплат, проте такий рахунок не передбачає спеціального режиму використання, тому клієнт може проводити по картці будь-які операції, що не заборонені чинним законодавством", - повідомили в Ощадбанку.

Річ у тім, що за карткою був встановлений ліміт на видаткові операції в розмірі 1 тисяча гривень на добу. Тобто вона не блокувалася і нею можна користуватися, але лише в межах даного ліміту.

"У разі блокування рахунку або картки банк надсилає клієнту відповідне повідомлення. Інформування про зміну лімітів не здійснюється. Ліміт на зняття коштів встановлюється автоматично за усіма картками, відкритими в Донецькій, Луганській, Харківській, Херсонській та Запорізькій областях якщо за ними не було проведено жодної операції протягом 12 місяців. Це пов’язано виключно з безпекою коштів клієнтів і запобіганням будь-яким можливим шахрайським діям", - прокоментували в Ощадбанку.

В Ощадбанку також повідомили, що зняття ліміту відбувається протягом доби, якщо заявку взяли в роботу до 16:00. Якщо це зробили після 16:00, то процес зняття ліміту займає не більше двох діб. Усі заявки працівниками фінустанови опрацьовуються по черзі, без затримок.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube