Цьогоріч почнеться будівництво євроколії від кордону з Польщею до Львова: чому це важливо саме зараз

Читать на русском

Будівництво ділянки євроколії Мостиська – Скнилів від держкордону з Польщею до Львова стартує цього року

Читать на русском
Укрзалізниця
В 2024 році почнеться будівництво євроколії від кордону з Польщею до Львова

Будівництво ділянки євроколії Мостиська – Скнилів від держкордону з Польщею до Львова стартує цього року

В 2024 році почнеться будівництво євроколії від кордону з Польщею до Львова. Колію будуть використовувати для вантажних та пасажирських перевезень між Україною та країнами Євросоюзу. Про це повідомив 25 лютого під час форуму «Україна. Рік 2024» міністр розвитку громад, територій та інфраструктури України Олександр Кубраков. 

На дільниці від Мостиськ до Скнилова необхідно реконструювати 72,9 км колії 1520 мм на колію шириною 1435 мм. Модернізувати дільницю від станції Мостиська до Скнилова допоможе Агентство США з міжнародного розвитку (USAID).

«Від себе додам, що це вкрай важливий проєкт, який дозволить забезпечити ефективне міжнародне залізничне сполучення між Польщею, країнами Євросоюзу та Україною. Станція «Скнилів» стане міжнародним залізничним хабом. Для розбудови хабу обрали саме її, щоб уникнути перевантаження станції «Львів», через яку прямують більшість внутрішньодержавних поїздів», – зазначив начальник Львівської ОВА Максим Козицький.

Колію будуть використовувати для вантажних та пасажирських перевезень між Україною та країнами Євросоюзу.

«Станом на сьогодні на цю ділянку вже є техніко-економічне обґрунтування та проєктно-кошторисна документація, крім того, проєкт проходить оцінку впливу на довкілля. Паралельно триває обговорення з інвесторами щодо наступних етапів реалізації проєкту», – зазначив директор департаменту дорожнього господарства ЛОВА Орест Шуліковський.

САП та НАБУ викрили  організовану групу, яка три роки обкрадала Укрзалізницю

Національне антикорупційне бюро та Спеціалізована антикорупційна прокуратура викрила організовану групу, яка три роки обкрадала Укрзалізницю. За цей час шахраї поклали до власних кишень 11,4 мільйона гривень. Незаконну схему розробили на закупівлях пневматичного інструменту. 

"У 2018 році очільник групи, підприємець, вирішив встановити контроль над товарно-грошовими потоками УЗ. Для цього він звернувся до давніх знайомих з-поміж представників уряду та за їх сприяння домігся призначення членів групи на керівні посади в УЗ. У 2018-2021 роках посадові особи Укрзалізниці на виконання вказівок лідера групи забезпечили перемогу підконтрольної йому компанії у тендері на закупівлю пневмоінструменту", - йдеться у повідомленні. 

Далі продукцію поставили філіям УЗ за завищеною вартістю.  Розмір переплати становив 11,4 млн грн, ці гроші злодії поділили між собою. 

Сьогодні поговоримо з Наталією Гуменюк про ймовірність спроби наступу росіян, зокрема на Херсон, і можливі наслідки для супротивника. Також розглянемо ситуацію на Чорному морі і можливість відтіснення росіян, щоб запобігти їхнім морським нападам. Речниця Сил оборони півдня України розповість нам про це. Приєднуйтеся до перегляду!

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

 

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.