ДТЕК обслуговує два будинки одесита, але він незадоволений цим та вимагає компенсацію у розмірі 49 704 гривень - що вирішив суд

ДТЕК обслуговує два будинки чоловіка

ДТЕК
Чоловік вимагає від ДТЕК компенсацію у розмірі 49 704 гривень через бездіяльність

Чоловік звинувачує ДТЕК, який обслуговує його два будинки, у бездіяльності. Його численні заяви, де він вимагає енергопостачальника відновити електроенергію, зняти лічильник на проведення експертизи та багато іншого, не розглядаються. Він вимагає від компанії компенсацію у розмірі 49 704 гривень. Про це йдеться у рішенні Малиновського районного суду Одеси, опублікованому 16 лютого 2022 року.

Чоловік є споживачем електричної енергії та приєднався до умов договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії за адресами двох будинків. У березні 2020 року він звернувся до суду з позовом до Акціонерного товариства «ДТЕК Одеські електромережі». Він просить визнати протиправною бездіяльність АТ «ДТЕК Одеські електромережі» щодо не розгляду заяв, скарг, звернень, зокрема щодо вчасного відновлення трифазного електропостачання будинків, не зняття лічильника для проведення експертизи, ненадання рахунків для сплати послуг за електроенергію з показниками приладу обліку грудень 2019 року, березень 2020 року, квітень 2020 року, липень 2020 року, серпень 2020 року, січень 2021 року, визнати протиправним перенесення електролічильника та вузла обліку по особовому рахунку на фасад будинку. Громадянин вимагає зобов'язати АТ «ДТЕК Одеські електромережі» встановити комерційний облік електроенергії для будинку в щитку обліку, стягнути на його користь компенсацію за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання будинку у розмірі 39 704 гривень, а також нанесену майнову та моральну шкоду у розмірі 10 тисяч гривень, зобов'язати АТ «ДТЕК Одеські електромережі» розпломбувати, зняти, опломбувати електролічильник для подальшої перевірки в центрі метрології та стандартизації.

Що вирішив суд?

Суд залишив позов чоловіка без задоволення. Його вимоги не є обґрунтованими та не знайшли свого підтвердження в ході судового розгляду.

"Вимога позивача стосовно невідновлення своєчасно трифазного електропостачання двох будинків з посиланням на порядок не знайшла свого підтвердження, оскільки до гарантованих стандартів якості надання послуг належить відновлення електропостачання після початку перерви в електропостачанні. Матеріали справи не місять доказів відключення за ініціативою відповідача об'єктів споживача, а відтак відсутні підстави для застосування порядку. Вимога щодо вчасного незняття лічильника в будинку для проведення експертизи не узгоджується з положеннями законодавчих актів. Вимога щодо зобов'язання АТ «ДТЕК Одеські електромережі» розпломбувати, зняти, опломбувати електролічильник у відповідному пакеті для подальшої його перевірки на переконання суду є передчасними, адже є наслідком вжиття, з урахуванням наведеного, відповідних дій не тільки з боку відповідача, а й з боку позивача. Оцінюючи належність, допустимість і достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів в їх сукупності, враховуючи те, що обставини, на які посилається позивач, як на підставу для задоволення позову, не знайшли своє підтвердження у судовому засіданні, суд дійшов висновку, що позовні вимоги не підлягають задоволенню", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube