Працівники ДТЕК прийшли до будинку жителя Кривого Рогу з рейдовою перевіркою, він вимагає 10 тисяч грн компенсації - яким було рішення суду

За словами чоловіка, в інспектора ДТЕК були відсутні підстави для здійснення перевірки

ДТЕК
Житель Кривого Рогу вимагає від ДТЕК 10 тисяч гривень компенсації за рейдову перевірку його будинку

Чоловік незадоволений діями представників ДТЕК, які прийшли до його будинку з рейдовою перевіркою для перепломбування лічильника. Він вважає, що на це не було законних підстав та вимагає від компанії компенсацію у розмірі 10 тисяч гривень. Про це йдеться у рішенні Центрально-Міського районного суду Кривого Рогу, опублікованому 21 січня 2022 року.

15.09.2021 року на територію домоволодіння чоловіка зайшла невідома особа, яка представилася інспектором АТ «ДТЕК Дніпровські електричні мережі» і повідомила про необхідність огляду приладу обліку споживання електричної енергії. За результатами огляду він склав акт контрольного огляду, де вказав місце встановлення лічильника, його тип, номер і показники 263599. Згодом йому вказали на необхідність здійснення перевірки розподільного щитка. 20.09.2021 року о 15:30 год інспектор в супроводі з іншою особою зайшли на територію домоволодіння, надавши роздруківку: «Завдання на рейдову перевірку побутових клієнтів», яка не містила в собі відомостей про ім'я посадової особи АТ «ДТЕК Дніпровські електричні мережі», яка видала таке завдання, скріпленого печаткою юридичної особи.

Представники «ДТЕК Дніпровські електричні мережі» повідомили чоловіка про те, що здійснюватимуть перепломбування приладу обліку та розподільчого щитка. Разом з цим, в інспектора були відсутні підстави для здійснення будь-якої перевірки споживача. 

"Згідно з п.п. 5.1.1, 5.5.5 Правил роздрібного ринку електричної енергії вбачається, що для отримання доступу до засобів вимірювальної техніки або електроустановки споживача, представник ОСР не зобов'язаний пред'являти жодного іншого документа, крім службового посвідчення, а тому твердження позивача про неправомірність дій працівників не відповідає дійсності", - заявили у ДТЕК. 

Що вирішив суд? 

Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. Представник АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі» діяв в межах своїх повноважень, а обов'язку пред'являти споживачу будь-які інші документи, крім службового посвідчення, під час виконання своєї роботи, не передбачено чинним законодавством України.

"Матеріали справи не містять жодних доказів, які б підтверджували незаконність чи неправомірність дій АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі», які на думку позивача, виразились у направленні інспектора на рейдову перевірку домоволодіння для здійснення перепломбування приладів обліку, за відсутності уповноважувальних на це документів, та які б відповідали вищевказаним критеріям щодо їх достатності, належності та допустимості, і тим самим підтверджували обставини порушення відповідачем ЗУ «Про захист прав споживачів», саме на тих умовах які заявлені позивачем, а тому суд дійшов висновку, що позовні вимоги не підлягають задоволенню", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube