Двоє підлітків з Житомирщини через фішингові посилання вкрали мільйон з чужих карток - Приватбанк

Читать на русском

За сприяння служби безпеки Приватбанку поліція затримала групу шахраїв на Житомирщині

Читать на русском
Приватбанк, шахрайство
Приватбанк проти шахрайства

За сприяння служби безпеки Приватбанку поліція затримала групу шахраїв на Житомирщині

За сприяння служби безпеки ПриватБанку кіберполіцейські Житомирщини спільно з СБУ викрили групу шахраїв. Злочинці використовували фішингові посилання у чатах соціальних мереж для отримання доступу до банківських рахунків довірливих громадян. Про це 5 червня повідомили у Приватбанку.

Слідчі та кіберполіцейські встановили, що злочинну схему з отримання доступу до банківських рахунків громадян реалізували юнаки віком 16 та 17 років. Серед ошуканих - мешканці різних регіонів країни, всі вони отримували фейкові онлайн пропозиції з надання міжнародної допомоги. Перейшовши за поширеним лінком, їм пропонувалось ввести логін та пароль, нібито для входу у віртуальний кабінет банку.

"За попередніми оцінками, загальна сума збитків може сягати понад мільйон гривень. У межах досудового розслідування триває встановлення інших ймовірних учасників схеми. Фігурантам шахрайської оборудки може загрожувати до 8 років позбавлення волі", - йдеться в повідомленні банку.

ПриватБанк як лідер у сфері захисту клієнтів, нагадує, що передача особистих даних третім особам, тим більше через відкриті джерела та невідомі сайти, несе потенційну загрозу використання цих даних шахраями. Через фішингові сайти шахраї викрадають гроші, паролі, секретні карткові реквізити та персональні дані.

"Користуйтесь лише офіційними сайтами та каналами отримання інформації, перевіряйте правильність назви сайтів, на які переходите та вводите свої персональні дані", - рекомендують у фінустанові.

Чому фінансово обізнані українці частіше стають жертвами шахраїв

Учасники круглого столу «Шахрайство на фінансовому ринку: нові методи та інструменти протидії злочинцям» зазначили, що вже є дуже вишукані способи шахрайства, і навіть фінансово грамотні клієнти на них попадаються.

«Наприклад чат-боти в телеграмі. Єдина відмінність від звичайного чат-боту банку – це синя зірочка. Не всі звертають увагу на цю зірочку, а все інше «один в один», – каже заступник голови правління Ощадбанку, відповідальний за роздрібний бізнес, Антон Тютюн.

Директор Української міжбанківської Асоціації членів платіжних систем ЄМА Олександр Карпов стверджує, що «люди 30 – 40 років відчувають себе самовпевнено і думають, що вони все знають».

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.