Електронне бронювання через Дію: який відсоток тих, кому відмовили і з якої причини

20% військовозобов’язаних отримали відмову в електронному бронюванні через Дію

Економічне бронювання, Дія
Відмову в електронному бронюванні отримали 20% осіб

У першу чергу відмовляють в онлайн-бронюванні через те, що особи офіційно не працевлаштовані на підприємстві. Про це розповіла заступниця директора директорату розвитку електронних послуг Міністерства цифрової трансформації України Валерія Ткач.

Відмову в електронному бронюванні отримали 20% осіб. Проте, за словами Валерії Ткач, спершу треба визначитися, що саме варто вважати відмовою.

«Враховуючи те, що ми перевіряємо працівників на те, чи дійсно вони перебувають у трудових відносинах, і чи дійсно ця особа є у реєстрі військовозобов’язаних, то також ми спостерігаємо відсоток тих працівників, яких керівник підприємства хоче забронювати повторно. Тобто, у цього працівника і так вже є бронювання, він знову подає заяву на бронювання і в нього — відмова, тому що він не може бути заброньований повторно», — зауважила Ткач.

Вона відзначила, що такі випадки по суті не означають відмову, оскільки особа вже була заброньована.

«Якщо говорити про відмови по критеріях — їх не більше 20%, але керівник (підприємства) одразу отримує результат бронювання з вказаною чіткою причиною і може з нею працювати й розуміти, що далі з нею робити. Тому, відмови можна трансформувати в успішний результат», — повідомила Ткач.

Вона уточнила, що у першу чергу відмовляють в онлайн-бронюванні через те, що особи офіційно не працевлаштовані на підприємстві. За її словами, це є наслідком того, що раніше у пенсійний фонд подавали квартальні звіти.

«Ми розуміємо, що керівники не можуть чекати стільки місяців для того, щоби забронювати своїх працівників, і для того, щоби підприємства могли бронювати осіб навіть новопризначених, спільно з Пенсійним фондом ми реалізували послугу повідомлення про зміну у трудових відносинах, і керівник підприємства, не чекаючи квартального звіту, може подати відповідне повідомлення і протягом 48 годин він вже зможе цю особу забронювати», — розповіла Валерія Ткач.

Найпоширеніші запитання від роботодавців, які не можуть забронювати фахівців

У Міністерстві цифрової трансформації відповіли на найпоширеніші запитання від роботодавців. 

  1. Чому в «Дії» відображаються некоректна кількість фахівців? Це питання до Пенсійного фонду — ця інформація береться саме звідти. Також варто перевірити реєстр «Оберіг».
  2. Чому не відобраєються дані нещодавно найнятих фахівців? Дані про нових співробітників на порталі Пенсійного фонду оновлюються не відразу. Для цього потрібно дві доби. Аби таких ситуацій не було, ПФУ треба повідомляти про зміни в штаті відразу після найму чи звільнення фахівця.
  3. Якщо працівник має бронювання в іншій компанії, що робити? Найімовірніше, тут помилку допустили працівники ТЦК, помилившись в УДРПОУ.
  4. Якщо працівник уже в процесі оформлення бронювання класичним шляхом, чи можна його забронювати через «Дію»? Так, якщо по офлайн-процедурі ще не було прийнято рішення. А незабаром айтори е-Бронювання обіцяють зробити опцію для бронювання власників та бенефіціарів компаній.

В Мінцифри обіцяють, що згодом перелік компаній, яким доступне е-бронювання, розширюватимуть. Наразі сервіс доступний для критичних підприємств та для компаній, що забезпечують військо.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube