В Мінцифрі пояснили, чому не вдається забронювати фахівця через Дію
Забронювати фахівців через «Дію» вдається не всім. У Міністерстві цифрової трансформації відповіли на найпоширеніші запитання від роботодавців, які не можуть забронювати фахівців. Про це пише Dev.ua.
Виявляється, що не всі баги — на стороні Мінцифри чи «Дії». І, до речі, функції анулювання бронювання наразі не передбачено.
В Мінцифри обіцяють, що згодом перелік компаній, яким доступне е-бронювання, розширюватимуть. Наразі сервіс доступний для критичних підприємств та для компаній, що забезпечують військо.
У Дії можна подати списки військовозобовʼязаних працівників на бронювання, якщо ваша компанія визнана критично важливою для забезпечення потреб Збройних сил, інших військових формувань або для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення. Щоб отримати послугу виконайте такі кроки:
Заявник отримає результат бронювання за поданим списком, де буде зазначено статус кожного з працівників: заброньовано, не заброньовано і чому, не підлягає бронюванню. Заброньовані працівники зможуть перевірити статус бронювання в застосунку Резерв+.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.