Забронювати фахівців через «Дію» вдається не всім. У Міністерстві цифрової трансформації відповіли на найпоширеніші запитання від роботодавців, які не можуть забронювати фахівців. Про це пише Dev.ua.
Виявляється, що не всі баги — на стороні Мінцифри чи «Дії». І, до речі, функції анулювання бронювання наразі не передбачено.
- Чому в «Дії» відображаються некоректна кількістьфахівців? Це питання до Пенсійного фонду — ця інформація береться саме звідти. Також варто перевірити реєстр «Оберіг».
- Чому не відобраєються дані нещодавно найнятих фахівців? Дані про нових співробітників на порталі Пенсійного фонду оновлюються не відразу. Для цього потрібно дві доби. Аби таких ситуацій не було, ПФУ треба повідомляти про зміни в штаті відразу після найму чи звільнення фахівця.
- Якщо працівник має бронювання в іншій компанії, що робити? Найімовірніше, тут помилку допустили працівники ТЦК, помилившись в УДРПОУ.
- Якщо працівник уже в процесі оформлення бронювання класичним шляхом, чи можна його забронювати через «Дію»? Так, якщо по офлайн-процедурі ще не було прийнято рішення. А незабаром айтори е-Бронювання обіцяють зробити опцію для бронювання власників та бенефіціарів кеомпаній.
В Мінцифри обіцяють, що згодом перелік компаній, яким доступне е-бронювання, розширюватимуть. Наразі сервіс доступний для критичних підприємств та для компаній, що забезпечують військо.
Бронювання працівників у Дії
У Дії можна подати списки військовозобовʼязаних працівників на бронювання, якщо ваша компанія визнана критично важливою для забезпечення потреб Збройних сил, інших військових формувань або для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення. Щоб отримати послугу виконайте такі кроки:
- Натисніть Подати заяву, зареєструйтеся або авторизуйтеся в кабінеті громадянина за допомогою електронного підпису юридичної особи.
- Вкажіть дані про працівників, яких хочете забронювати.
- Перевірте сформовану заяву та підпишіть її електронним підписом. Якщо заяву подає уповноважена особа, заяву повинен підписати керівник підприємства.
- Заяву опрацюють протягом доби. Стежте за статусом в особистому кабінеті. Повідомлення про результат надійде на електронну пошту та в розділ Зверніть увагу.
Заявник отримає результат бронювання за поданим списком, де буде зазначено статус кожного з працівників: заброньовано, не заброньовано і чому, не підлягає бронюванню. Заброньовані працівники зможуть перевірити статус бронювання в застосунку Резерв+.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: