Клієнтка Київстар незадоволена тим, що оператор перевів її на інший тариф
Жінка користувалася тарифом Київстар за 175 гривень. Оператор без її відома перевів на інший тариф та збільшив його вартість до 225 гривень. Відповідну скаргу клієнтка залишила 16 травня під публікацією компанії. Там вказують, що ця зміна необхідна для того, щоб мати змогу підтримувати роботу мережі, продовжувати будувати нові базові станції по всій країні та розширювати покриття 4G, а також інвестувати в енергонезалежність мережі.
Клієнтка незадоволена тим, що Київстар перевів її на інший тариф. Його вартість збільшилася зі 175 гривень до 225 гривень.
"Мій тариф був 175 гривень, а без мого відома мене перевели на вартість 225 гривень. Чому? А, мене хтось запитав чи я хочу перейти на інший тариф?", - вказує жінка.
У компанії Київстар вказують, що ця зміна необхідна для того, щоб мати змогу підтримувати роботу мережі, продовжувати будувати нові базові станції по всій країні та розширювати покриття 4G, а також інвестувати в енергонезалежність мережі. Тільки минулого року компанія інвестувала понад 1 мільярд гривень у підготовку мережі до можливих блекаутів і захист базових станцій.
"Загалом в найближчі 2 роки компанія інвестує в розвиток телеком-інфраструктури України 600 мільйонів доларів. Але якщо вам не підходять нові умови вашого тарифного плану, виможете вибрати собі інший тариф самостійно, безоплатно змінивши на той, який більше відповідає потребам і можливостям. Вибрати можна в застосунку Мій Київстар чи на сайті компанії", - заявили у Київстар.
Зазначається, що оператор заздалегідь інформує абонентів про зміни в умовах надання послуг. Відповідно до законодавства цей термін складає не менш ніж за 7 днів до змін.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.