У Київстар запевняють, що пропонують тарифи з різним принципом оплати
Клієнтка Київстару скаржиться, що оплачує послугу на повний місяць, але її надають лише на 27 днів. Згодом просять оплатити знову. У компанії заявили, що пакет послуг по тарифу надається не на календарний місяць, а на 4 тижні/28 днів. Відповідну скаргу вона залишила 24 квітня у коментарі до публікації оператора.
Жінка наголошує, що у компанії Київстар місяць - це 27 днів. Вона заплатила оператору 3 квітня по тарифу і вже 30 квітня це потрібно знову робити проплату.
"Поясніть, будь ласка, чому у всьому світі місяць це 30-31 день (лютий виключення), а у вас місяць це 27 днів? Я заплатила 3 квітня по тарифу та ось вже 30 треба буде знову платити?", - цікавиться жінка.
На передплаті пакет послуг по тарифу надається не на календарний місяць, а на 4 тижні/28 днів. Вказується, що таку модель тарифікації використовують усі оператори. Проте вони пропонують тарифи з різним принципом оплати. Наприклад, тарифи на умовах договору та тарифи "Все разом" діють місяць.
"Ви завжди можете вибрати зручну для вас форму обслуговування", - підкреслили у Київстарі.
З 1 травня 2024 року Суперсила Домашній Інтернет буде доступною для тарифів передплати Твій Оптимум та LOVE UA Сила, а для тарифу Твій Максимум ця Суперсила не надаватиметься. Відповідну заяву зробили у компанії 25 квітня.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.