Київстар вимагає від абонентки поповнити рахунок після того, як вона вже внесла 150 гривень - реакція компанії

У Київстар запропонували жінці перейти на інший тариф, але вже не за 150 гривень, а за 175 гривень

Київстар
Жінка поповнила рахунок на 150 гривень та отримала повідомлення з вимогою внести кошти повторно

Жінка незадоволена тим, що її мати поповнила рахунок на 150 гривень за тарифом та отримала повідомлення про повторне поповнення через три дні. Громадянка вказує, що попри погану якість зв'язку Київстар не соромиться підвищувати вартість за послуги. Відповідну скаргу вона залишила 24 серпня під публікацією компанії.

Мати жінки поповнила рахунок Київстар на 150 гривень 12 серпня. Згодом вона отримала на телефон повідомлення про повторне поповнення, але вже через три дні.  

"Моя мама 12 серпня поповнила рахунок на 150 гривень за своїм тарифом, їй прийшло повідомлення, що через 3 дні їй треба знову поповнювати рахунок, це як? Не занадто жирно платити вашій конторі, при тому, що ви не можете забезпечити людей у селі нормальним зв'язком протягом всього свого існування, а зараз так взагалі там проблема у людей зі зв'язком, він зник навіть там де раніше був і у вас ще вистачає нахабства людям підвищувати вартість на ваші хрінові послуги", - скаржиться жінка. 

Реакція Київстар на скаргу жінки

У Київстар вказують, що поповнювати рахунок можна в будь-який день, повідомлення лише нагадує про планову дату списання за тариф. Їй також пропонують перевести маму на тариф за 175 гривень.

"Шкодуємо, що вам довелося потрапити в таку ситуацію. Де спостерігаєте складності в роботі послуг? Пропонуємо тариф "ЛЮБОВ до батьків Домашній" 175 грн/міс, детальніше про тариф за посиланням", - заявили у Київстар. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube