Чоловік у листуванні з оператором Київстар наголосив не незручність, коли Київстар щоденно знімає кошти, тож його цікавить функція місячної плати за тариф
Чоловік мав на рахунку кошти для місячної абонентської плати. Однак Київстар списує кошти щоденно, а не одразу за весь місяць, що не подобається клієнту. Відповідну скаргу він залишив 24 липня під публікацією компанії.
За словами чоловіка, у Київстарі відсутня опція оплати абонплати за весь місяць. У нього з рахунку кошти списуються щодня.
"Київстар вміє дивувати. Здавалося б, якщо на рахунку є сума для місячної абонплати, чому б не оплатити і спокійно місяць спілкуватися?! Але ні, Київстар не дозволяє такої опції: тільки щоденне зняття абонплати. І все. Не подобається - не користуйтеся. Як вам таке?", - цікавититься чоловік.
У Київстар відреагували на скаргу чоловіка. Там вказують, що плата за тариф стягується щодня рівними частинами, пропорційно до кількості днів у поточному календарному місяці.
"Плата за тариф стягується щодня рівними частинами, пропорційно до кількості днів у поточному календарному місяці. Вартість тарифу від цього не змінюється", - заявили у Київстар.
При переході на контракт вперше з рахунку зніметься повна плата за тариф. Далі — плата зніматиметься щодня рівними частинами впродовж календарного місяця. Наприклад, щомісячна абонплата тарифу LOVE UA Світло Контракт складає 175 гривень, але оператор списуватиме щодня 5,84 гривні.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.