Абонент Київстар зазначає, що не давав згоди на підключення послуги гігабіт за 70 гривень на місяць
Чоловік незадоволений тим, що Київстар нав'язав йому послугу гігабіт за 70 гривень на місяць. За його словами, оператор списав кошти й не повернув їх. Відповідну скаргу клієнт залишив 3 серпня під публікацією компанії.
Абонент вказує, що не давав згоди на підключення послуги гігабіт за 70 гривень на місяць. Він зазначає, що Київстар автоматично списує та не повертає кошти.
"Київстар нав'язує свої послуги людям без їхньої на те згоди, кошти автоматично списуються і потім не повертаються, от як це трапилось зі мною, без моєї згоди нав'язали мені послугу гігабіт за 70 гривень на місяць, кошти стягнули, але не повернули", - скаржиться чоловік.
У Київстар наголошують, що послуга гігабіт з оплатою підключається тільки на прохання абонента. Чоловіка попросили написати у приватні повідомлення, аби консультант перевірив дотримуючись черги.
"Послугу може активувати лише абонент. Для перевірки напишіть нам, будь ласка, у приватні повідомлення", - заявили у Київстар.
З 7 серпня 2024 року закриваються для підключення додаткові пакети - Бізнес Інтернет 3000 та 6000 МБ Додаткові 100, 300 та 1000 хвилин на інші мережі та за кордон. Якщо ви вже підключили ці пакети послуг, ви зможете користуватися ними й далі. Переглянути актуальні пакети хвилин та гігабайтів можна у додатку Мій Київстар.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.