Від черкащанки після дзвінка від Київстару ПриватБанк вимагає повернути борг у розмірі 35 921 гривні - що вирішив суд

У Київстарі жінці пояснили, що номер її телефону було зламано шляхом шахрайських дії

Київстар
Абонентку Київстар вимагають повернути заборгованість у розмірі 25 921 гривні

ПриватБанк вимагає жінку повернути заборгованість у розмірі 35 921 гривні. Однак вона до цього не причетна, адже отримувала дзвінок від нібито працівника Київстару, що надалі дало змогу перевипустити її SIM-карту, отримати доступ до банківської картки та викрасти кошти. Про це йдеться у рішенні Придніпровського районного суду Черкас, опублікованому 1 серпня 2024 року.

Жінка отримала послугу «Миттєва розстрочка. Кредит готівкою», ознайомилася з актуальними умовами кредитування та 30.07.2022 року підписав паспорт кредиту за допомогою ОТР пароля. Додатково нею за допомогою ОТР підписаний графік кредиту. У зв'язку з порушеннями зобов'язань за кредитним договором та з урахуванням внесених коштів на погашення заборгованості вона станом на 29.05.2023 року має заборгованість - 35 921 гривні. Громадянка є клієнткою AT КБ «ПриватБанк» та мала фінансовий номер телефону, який отримував послуги без реєстрації персональних даних користувача, SIM-карта була перевипущена і після 20:00 29.07.2022 року нею користувалась інша особа без її відома.

29.07.2022 року близько 20:00 на телефон жінки надійшло повідомлення, що її SIM-картка з номером не працює. Після цього вона не мала можливості нікуди зателефонувати, у тому числі й до контактного центру AT КБ «ПриватБанк», втративши контроль над цим номером. Громадянка звернулась до сервісного центру «Київстар», розповівши про дану ситуацію. Консультант пояснив, що номер її телефону зламано шляхом шахрайських дії. У ПриватБанку вказали, що з її зарплатної картки 30.07.2022 року було списано кошти більше ніж 42 тисячі гривень, а на кредитку оформлено кредит з лімітом кредитування 120 тисяч гривень та 49 998 гривень і також списано кошти без її згоди.

"29.07.2022 року біля 17:00 на телефон відповідачки зателефонував невідомий чоловік з мобільного номеру оператора «Київстар», який представився працівником служби безпеки «Київстар». У ході розмови, він порекомендував здійснити певні операції, розповів інструкцію. Про те, що це її фінансовий номер телефону в АТ КБ «ПриватБанк» вона йому не повідомляла. Надалі 29.07.2022 року біля 20:00 їй на телефон надійшло повідомлення, що її SIM-картка з номером не працює. Після цього вона не мала можливості нікуди зателефонувати, зокрема й до контактного центру AT КБ «ПриватБанк», втративши контроль над цим номером", - розповів адвокат жінки. 

Що вирішив суд? 

Суд відмовив ПриватБанку в задоволенні позову. Списання коштів з карткового рахунку жінки відбулося не за її розпорядженням і вона не повинна нести відповідальності за такі операції. 

"ПАТ КБ «ПриватБанк» не підтвердив доказами обставин, які б безспірно доводили, що жінка, як користувачка кредитної картки, своїми діями чи бездіяльністю сприяла у доступі до відомостей по кредитній картці, її особового рахунку, акаунту чи мобільного додатку «Приват-24», незаконному використанню ПІН-коду або іншої інформації, яка дала змогу ініціювати платіжні операції 30.07.2022 року. Отже, суд вважає, що списання коштів з карткового рахунку відповідачки відбулося не за її розпорядженням і вона не повинна нести відповідальності за такі операції. Виявивши безпідставне списання (перекази, зняття) коштів, вона звернулася до правоохоронних органів", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube