Киянин придбав у Епіцентрі прасувальну дошку Braun, але лише вдома помітив крізний отвір - чи стягнув суд компенсацію

Чоловік вказує, що в Епіцентрі не бачив, що товар має отвір через наявність транспортувальної плівки

Епіцентр
Чоловік придбав у Епіцентрі прасувальну дошку Braun з крізним отвором та вимагає компенсацію у розмірі 5 тисяч гривень

Чоловік пішов до Епіцентру та придбав прасувальну дошку Braun. Однак лише вдома він помітив істотний недолік, а саме крізний отвір у матеріалі столу. Громадянин вимагає магазин замінити товар на аналогічний та компенсацію у розмірі 5 тисяч гривень. Про це йдеться у рішенні Печерського районного суду Києва, опублікованому 27 липня 2021 року. 

01.02.2019 року чоловік у магазині «Епіцентр К» №7 придбав прасувальну дошку Braun ІВ3001ВК INT, що підтверджується накладною та фіскальним чеком. В той же день, вдома, після розпакування дошки, він виявив істотний недолік товару, а саме крізний отвір у матеріалі столу дошки для прасування. Громадянин вказує, що в магазині не бачив, що даний товар має отвір через наявність транспортувальної плівки, у зв'язку з цим, повернувся до магазину для того, щоб обміняти товар на аналогічний належної якості. Продавець прийняв його заяву, проте згодом в усній формі відмовив.

"Товар було прийнято споживачем за якістю, він не мав істотних недоліків, які виникли з вини виробника або відповідача, а протилежного позивачем не доведено. На момент звернення з наміром здійснити обмін товару упаковка товару була пошкоджена і товарний вигляд товару не був збережений, враховуючи всі ці обставини, не було жодних підстав для здійснення обміну товару на аналогічний, що й було повідомлено чоловіку", - заявили в Епіцентрі. 

Що вирішив суд? 

Суд частково задовольнив позов чоловіка. Товариство з обмеженою відповідальністю «Епіцентр К» зобов'язали замінити товар, придбаний з недоліками, а саме: «прасувальну дошку Braun ІВ3001ВК INT» на аналогічний, з-поміж наявних у продавця. 

"Суд прийшов до висновку, що позивач довів обставини, які б свідчили, про необхідність у задоволені вимоги щодо заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з-поміж наявних у продавця, оскільки він вчасно звернувся до продавця, в межах строку визначених законом, а обов'язок доведення належної якості проданого товару покладається саме на продавця. Однак відповідач, не надав доказів, що ним вчинялись дії, щодо надання відповіді на звернення клієнта, належної перевірки товару в спростування його доводів, що приводить до висновку, що позиція позивача є обґрунтованою", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube