Чоловік вказує про неотримання КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району Києва» здійснені ним через інтернет-сервіс «Ощад 24/7» оплати за послугу утримання будинків, споруд та прибудинкової території у квітні, травні, червні, серпні, листопаді 2018 року
Чоловік вирішив заплатити за комунальні послуги через Ощадбанк. За його словами, кошти у розмірі 1 248 гривень так і не надійшли, відповідно виникла заборгованість. Він вимагає фінустанову здійснити зарахування протягом тижня. Про це йдеться у рішенні Печерського районного суду Києва, опублікованому 17 червня 2024 року.
Чоловік є споживачем послуг АТ «Державний ощадний банк України» та щомісячно у повному обсязі оплачує житлово-комунальні послуги. Листом від 06.11.2020 року КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району Києва» повідомило його про заборгованість за комунальні послуги у сумі 1 248 гривень.
Оскільки прямих фінансових стосунків з постачальниками житлово-комунальних послуг чоловік немає, бо всі платежі здійснюються через фінустанову, 01.11.2021 року, 02.11.2021 року, 02.12.2021 року він звернувся до Ощадбанку із запитом про причини виникнення зазначеної заборгованості. Проте відповіді так і не отримав.
Чоловік додав копії наступних квитанцій від:
Громадянин вказує про неотримання КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району Києва» здійснені ним через інтернет-сервіс «Ощад 24/7» оплати за послугу утримання будинків, споруд та прибудинкової території у квітні, травні, червні, серпні, листопаді 2018 року. Проте він додав копії квитанцій за травень, червень, липень, вересень та грудень 2018 року про сплату за утримання будинків та прибудинкової території на реквізити КП ГІОЦ, сума яких, не відповідає заявленій.
Згідно з даними програмного забезпечення АТ «Ощадбанк»: операції від 19.06.2018 року на загальну суму 487 гривень, 17.07.2018 року на загальну суму 471 гривні, 17.09.2018 року на загальну суму 494 гривень, 17.12.2018 року на загальну суму 1 502 гривень в процесинговій системі банку - успішні, операції підтверджувались одноразовими СМС-паролями, які надсилались на фінансовий номер клієнта. Крім того, як випливає із долученого листа №11/5-17/27/1 від 11.01.2022 року, КП «ГІОЦ» станом на 2018 рік знаходилось у договірних відносинах з ТОВ «ФК «ГЕРЦ», який здійснював переказ коштів сплачених платниками - споживачами послуг на рахунок КП «ГІОЦ» для подальшого розподілу останнім на рахунки підприємств, що надають житлово-комунальні послуги. Вказані обставини свідчать, що зобов'язання за договором про відкриття та обслуговування рахунку, випуск та надання платіжної картки виконані банком в повному обсязі, в тому числі щодо обслуговування дистанційними каналами системи WEB-банкінг «Ощад 24/7» або Mobile-банкінг «Ощад 24/7».
"Окрім цього, судовим розглядом встановлено, що комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району Києва» є окремим суб'єктом господарської діяльності, що надає мешканцям Голосіївського району Києва послуги з утримання житлових будинків та прибудинкових територій. Воно забезпечує безпечну експлуатацію житлового та нежитлового фонду, здійснює обслуговування будинкових інженерних мереж, виконує комплекс послуг із забезпечення функціонування житлового та нежитлового нерухомого майна (поточне обслуговування та ремонт, контроль систем опалення, холодного та гарячого водопостачання, прибирання та загальний догляд за приміщеннями)" - вказується у матеріалах справи.
Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. Ощадбанк не володіє інформацією про причини виникнення заборгованості перед вказаним комунальним підприємством та не може надати таку інформацію у відповіді на його звернення.
"АТ «Ощадбанк» не є стороною договірних відносин між позивачем та комунальним підприємством, інформація про перелік послуг, що надаються, їх вартість, порядок нарахування та сплати у розпорядженні АТ «Ощадбанк» не перебуває, внаслідок чого банк не володіє інформацією про причини виникнення заборгованості перед вказаним комунальним підприємством та не міг надати таку інформацію у відповіді на його звернення. Наряду з вказаним, суд бере до уваги, що вказаний факт встановлений рішенням Голосіївського районного суду Києва від 29.09.2023 року, яке залишено без змін постановою Київського апеляційного суду від 27.03.2024 року у справі за позовом громадянина до АТ «Ощадбанк» про захист прав споживачів", - наголосив суд.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.