Житель Полтави розмістив оголошення на OLX та втратив з рахунків в Ощадбанку 12 600 гривень - чи повернув суд кошти

Читать на русском

Невідома особа телефоном повідомила чоловіка про намір придбати товар, а згодом з карток Ощадбанку зникли кошти

Читать на русском
Ощадбанк
Чоловік під час продажу майна на OLX втратив з карткових рахунків в Ощадбанку 12 600 гривень

Невідома особа телефоном повідомила чоловіка про намір придбати товар, а згодом з карток Ощадбанку зникли кошти

Чоловік розмістив на сайті ОLХ оголошення щодо продажу свого майна. Згодом він помітив зникнення зі своїх рахунків у Ощадбанку 12 600 тисяч гривень. Клієнт вимагає фінустанову повернути ці кошти. Про це йдеться у рішенні Київського районного суду Полтави, опублікованому 24 червня 2024 року.

27.09.2023 року чоловік на сайті ОLХ розмістив оголошення про продаж свого майна вартістю 1 800 гривень. 29.09.2023 року невідома особа телефоном повідомила про намір придбати товар. Він близько години спілкувався з невідомою особою та за її пропозицією переходив за запропонованими посиланнями в мережі інтернет, вводив номер своєї картки декілька разів. 02.10.2023 року помітив списання з карткових рахунків коштів в сумах 100 гривень та 12 500 гривень, після чого громадянин звернувся до АТ «Ощадбанк» та заблокував картки. Клієнт вважає, що списання коштів сталося через неналежне виконання фінустановою своїх зобов'язань, адже операції провели без його згоди.

"29.09.2023 року в період часу з 20:06 по 21:18 через систему дистанційного обслуговування Mobile-банкінг «Ощад24/7» по рахунках позивача відбулися операції з переказу коштів на суму 12 500 гривень та на суму 100 гривень. Він розголосив дані своєї платіжної карти, зазначені операції були проведені шляхом ідентифікації клієнта, вхід до системи дистанційного банківського обслуговування «Ощад 24/7» та операції з переказу коштів здійснені коректно", - заявили в Ощадбанку. 

Яким було рішення суду? 

Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. Докази на підтвердження наявності вини Ощадбанку відсутні. Натомість громадянин, звертаючись до суду з позовною заявою зазначив, що дійсно 29.09.2023 року тривалий час спілкувався з невідомою особою та переходив за запропонованими посиланнями в мережі інтернет. Також декілька разів вводив номер своєї банківської картки. 

"Операції, які були ініційовані позивачем 29.09.2023 року, відповідач, бувши банківською установою, мав зобов'язання виконати відповідно до норм ст. 1066 ЦК України та не мав повноважень контролювати такі перекази. Будь-які неправомірні дії відповідача не встановлені дослідженими в справі доказами, що виключає відповідальність АТ «Ощадбанк» з відшкодування шкоди. Враховуючи, що відповідачем не порушено вимог чинного законодавства та умов договору, відповідач прав позивача не порушував, підстави для покладення на відповідача відповідальності з відшкодування шкоди відсутні", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.