Чоловік втратив з двох карток 43 800 гривень, а Ощадбанк відмовляється повертати кошти - яким було рішення суду

Читать на русском

Чоловік звернувся до поліції з заявою про вчинення кримінального правопорушення шахрайським шляхом по списанню коштів з рахунків, на підставі чого до ЄРДР внесли відомості

Читать на русском
Ощадбанк
Клієнт Ощадбанку втратив з карток 43 800 гривень та вимагає повернення коштів

Чоловік звернувся до поліції з заявою про вчинення кримінального правопорушення шахрайським шляхом по списанню коштів з рахунків, на підставі чого до ЄРДР внесли відомості

Чоловік втратив з двох рахунків 43 800 гривень. Він вимагає Ощадбанк повернути кошти та припинити нарахування процентів. Однак фінустанова надала відмову, бо фінансові операції проведені коректно. Про це йдеться у рішенні Вільнянського районного суду Запорізької області, опублікованому 13 квітня 2022 року.

30.12.2018 року у клієнта Ощадбанку з зарплатної картки списали 7 300 гривень, а з кредитки - 36 500 гривень. Про вказаний факт йому стало відомо 03.01.2019 року та він звернувся до поліції з заявою про вчинення кримінального правопорушення шахрайським шляхом, по списанню коштів з рахунків, на підставі чого до ЄРДР внесли відомості. 

19.02.2019 року чоловік звернувся до Ощадбанку із заявою про повернення йому коштів, що списали 30.12.2018 року без його дозволу. У фінустанові повідомили про неможливість повернення коштів та рекомендували звернутися до правоохоронних органів.

"Операції з використанням інтернет-ресурсу «WEB banking» проведено коректно з використанням усіх необхідних реквізитів платіжної картки банку з правильним введенням паролів (ПІН-кодів для одноразової операції в мережі інтернет), які відомі лише клієнту та були направлені на номер мобільного телефону", - заявили в Ощадбанку. 

Яким було рішення суду? 

Суд задовольнив позов чоловіка. Ощадбанк зобов'язали припинити нарахування за кредитною та зарплатною картками процентів, пені та інших штрафних санкцій за користування використаним кредитним лімітом, та їх скасування, що утворилися внаслідок проведення операцій (транзакцій) з 30.12.2018 року включно, а також відновити залишок коштів.

"У випадку незаконного списання грошей з поточного рахунку клієнта, фінансова установа повинна нести відповідальність. Під час розгляду справи судом не встановлено, що позивач вчиняв розпорядження щодо списання/перерахунку коштів 30.12.2018 року та вчиняв будь-які інші дії, що могли б призвести до списання коштів з його рахунків", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.