Мешканець Дніпропетровщини отримав дзвінок від Ощадбанку та втратив 46 543 гривень - чи повернув суд кошти

На телефон чоловіка 11 серпня 2023 року прийшло повідомлення про недостатність коштів на рахунку в Ощадбанку для здійснення платіжної операції в інтернеті, але жодних платіжних операцій він не здійснював

Ощадбанк
Клієнт Ощадбанку втратив з рахунку 46 543 гривень та вимагає повернення коштів

Чоловік отримав дзвінок від нібито працівника Ощадбанку та втратив з рахунку зникло 46 543 гривень. Він не давав згоди на проведення будь-яких фінансових операцій. Про це йдеться у рішенні Нікопольського міськрайонного суду Дніпропетровської області, опублікованому 3 червня 2024 року.

11 серпня 2023 року на телефон чоловіка прийшло повідомлення про недостатність коштів на рахунку в Ощадбанку для здійснення платіжної операції в інтернеті, але жодних платіжних операцій він не здійснював. У відділенні банку його довіреній особі повідомили, що після здійснення ряду операцій, без його участі або згоди, з кредитної та пенсійної картки було здійснено переказ коштів у розмірі 46 543 гривень.  Враховуючи, що з моменту здійснення несанкціонованих ним переказів пройшло трохи більше ніж 10 хвилин, довірена особа вимагала скасувати всі перекази, на що отримала відмову, з підстав того, що скасування операцій переказу коштів заборонено службою безпеки банку.

"11.08.2023 року близько 14:00 невідома особа представившись співробітником Ощадбанку зателефонувала чоловіку та шахрайським шляхом заволоділа коштами з банківського рахунку на загальну суму 46 543 гривень. Внаслідок чого Нікопольським районним РУП ГУНП в Дніпропетровській області внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань про вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 190 КК України", - вказується у матеріалах справи. 

Що вирішив суд? 

Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. Операції з переказу коштів у сумі 46 543 гривень були здійснені 11.08.2023 року через мобільний додаток «Ощад 24/7» з використанням реквізитів платіжної картки, у тому числі CVV-коду, які відомі тільки власнику картки, з використанням номера телефону, АТ «Ощадбанк» не повинен нести відповідальність за дані операції.

"Операції було здійснено в мобільному додатку «Ощад 24/7», підтверджувались біометрією або кодом доступу, який встановлюється при першому вході або в налаштуваннях безпеки. Реєстрація та вхід до системи дистанційного банківського обслуговування Mobile-банкінг «Ощад 24/7» здійснені коректно, що можливо лише за наявності повного номера банківської картки, CVV-коду, терміну дії картки та коду доступу, який направлявся на фінансовий телефон позивача, і був відомий виключно йому, що підтверджується наявними матеріалами справи. Саме на позивача покладено обов'язок нерозголошення (нерозкриття) інформації за рахунком в результаті використання клієнтом паролів, ПІН-кодів, CVV-кодів, як і обов'язок повідомлення банку в разі втрати, викрадення платіжної картки та розголошення", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube