Клієнтів Нафтогазу закликають оновити дані - як це зробити

Читать на русском

Актуалізація даних на ресурсах Нафтогазу допоможе уникнути можливих непорозумінь з документами у майбутньому

Читать на русском
Нафтогаз
Знайшли невідповідність у даних на ресурсах ГК "Нафтогаз України" – відтепер все можна виправити у 3 кроки

Актуалізація даних на ресурсах Нафтогазу допоможе уникнути можливих непорозумінь з документами у майбутньому

Клієнти Нафтогазу можуть всього за три кроки актуалізувати дані - змінити прізвище, номер телефона або електронну пошту. Для цього потрібно зайти у розділ "Клієнтам", натиснувши на віконце "Актуалізація даних". Про це йдеться на сайті компанії. 

На сайті Нафтогазу у віконці «Актуалізація даних» потрібно створити запит, надати необхідні документи та підписати заяву. Це важливо, адже допоможе уникнути можливих непорозумінь, а також отримувати:

  • актуальну інформацію за особовим рахунком,
  • правильні нарахування за спожитий газ,
  • швидкий доступ до онлайн сервісів та передачі показань,
  • коректне та своєчасне інформування,
  • покращений рівень обслуговування.

Як клієнти Нафтогазу сплачують рахунки за спожитий газ 

70% клієнтів обирають онлайн-сервіси ГК «Нафтогаз України» для сплати рахунків за спожитий газ. Зокрема, використовують можливості:

  • особистого кабінету my.gas.ua;
  • Viber;
  • Telegram.

Ще 30% клієнтів сплачують рахунки офлайн через термінали самообслуговування. А також у регіональних центрах підключень та надання послуг клієнтам. Обирайте для себе свій спосіб оплати рахунків за спожитий газ і не забувайте сплачувати до 25 числа кожного місяця.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.