У компанії Київстар вказують, що довгий час не оновлювали умови використання деяких чинних тарифів
Жінка незадоволена тим, що з 11 грудня її тариф у Київстар підвищується на 25 гривень. Вона користується телефоном виключно для дзвінків. За словами клієнтки, дії оператора є патологічним жлобством.
Свою скаргу клієнтка залишила у коментарі до публікації компанії. Вона вказує, що Київстар підвищить тариф одразу на 25 гривень.
"Так, грудень місяць - див і не маленьких. Сьогодні я отримала повідомлення, що з 11 грудня мій тариф підвищується на 25 гривень (це за чотири тижні, а не місяць). Мені 82 роки, телефон кнопковий, мені треба тільки зателефонувати і відповісти. В цілому, на день я витрачаю на дзвінки, максимум, 30 хвилин, а іноді зовсім не користуюсь. Пенсія у мене 4 112 гривень і більша частина її витрачається на ліки. Ну, як так можна робить? Невже вам все мало? Якесь патологічне жлобство", - наголосила жінка.
У коментарях користувачі також незадоволені підвищенням тарифів з 11 грудня. Вони дякують за "подарунок до Нового Року". Подивитись, яка буде вартість з вказаної дати, можна на сайті компанії, відкриваючи окремо умови кожного тарифу.
У Київстар вказують, що довгий час не оновлювали умови використання деяких чинних тарифів. Тому вимушені переглянути їхню вартість.
"Попри стрімке зростання цін в Україні, компанія Київстар довгий час не оновлювала умови використання деяких чинних тарифних планів, тому вимушена справедливо переглянути кілька архівних пропозицій", - вказали у компанії.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.