Клієнтка ПриватБанку помітила зникнення з рахунків 154 175 гривень - чи повернув суд кошти

Жінка зателефонувала до ПриватБанку для блокування карток та повідомила про шахрайські дії

ПриватБанк
Жінка вимагає ПриватБанк повернути 154 175 гривень, які зникли з її рахунків

У жінки з карток ПриватБанку зникло 154 175 гривень. Вона повідомила фінустанову про шахрайські дії з її банківськими рахунками та вимагає повернути кошти. Про це йдеться у рішенні Володимир-Волинського міського суду Волинської області, опублікованого 5 квітня 2024 року. 

Станом на 29.09.2022 року на кредитній картці «Універсальна» були кредитні кошти в розмірі 50 тисяч гривень, а на картці для виплат 104 175 гривень. З рахунків здійснено операції для заволодіння коштами жінки. Вона одразу зателефонувала до ПриватБанку для блокування карток та повідомила про шахрайські дії. 

"Відповідно до даних програмних комплексів банку, кошти з картки клієнтки 29.09.2022 року двома транзакціями проведеними о 02:55 та 02:56 були списані через платіжну систему NovaPay, що підтверджується знімком з системи "Приват 24". Разом з тим, 29.09.2022 року о 02:17 були списані кошти і з картки для виплат в загальній сумі 57 124 гривень. Кошти також були списані шляхом даних карти, з підтвердженням пароля 3d-secure та через платіжну систему NovaPay. Підтвердження транзакції також здійснювалось через відповідну форму в додатку "Приват 24", - заявили у ПриватБанку. 

У своєму зверненні від 29.09.2022 року за номером телефону 3700 клієнтка повідомила, що на сайті OLX виставила оголошення про продаж товару. Під час листування в месенджері WhatsApp з покупцем товару вона надала третій особі реквізити своєї картки, після чого дізналася, що з її карткових рахунків списали кошти.

Яким було рішення суду?

Суд вирішив частково задовольнити позов жінки. ПриватБанк зобов'язали відновити на її рахунку списані 29 вересня 2022 року кошти в загальній сумі 104 625 гривень. Фінустанова має скасувати відсотки нараховані за наслідками проведення операцій з перерахування 29 вересня 2022 року.

"Посилання представника відповідача на аудіозапис розмов жінки з представниками банку як на підтвердження вказаних доводів, суд вважає безпідставними, оскільки, як було зазначено вище, вона в ході розмови повідомила, що передала третій особі лише номер своєї картки «Для виплат», використання якого не дає змогу ініціювати платіжні операції по картці. До того ж клієнтка вказала на те, що кошти зняли також з картки, яка була нею раніше заблокована. Всі доводи ПриватБанку ґрунтується виключно на припущеннях. Позивачем своєю чергою на підтвердження вжиття заходів щодо відвернення наслідків та своєчасного повідомлення відповідача про шахрайські дії надано докази, які свідчать про відсутність її вини, а тому відмова банку у відновленні залишку коштів на рахунках є неправомірною. Суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог та їх часткове задоволення", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube