Корупція в податковій навіть більша за корупцію на митниці, зробила висновок народна депутатка, аналізуючи звіт НАЗК: які її аргументи

Читать на русском

НАЗК звітував про дослідження щодо корупції при взаємодії бізнесу із Державною податковою службою

Читать на русском
Податок, Южаніна
Ніна Южаніна проаналізувала звіт НАЗК

НАЗК звітував про дослідження щодо корупції при взаємодії бізнесу із Державною податковою службою

Навіть в умовах дії мораторію на податкові перевірки, 16,4% з тих, хто контактував з податковою, стикались із корупцією. Народна депутатка Ніна Южаніна проаналізувала звіт НАЗК. Про його висновки вона пише 24 березня в своєму телеграм-каналі.

Ніна Южаніна зауважує, що НАЗК у своєму звіті зазначає, що зафіксований низький показник корупції у податковій може бути зумовлений намаганням уникнення бізнесом розкриття корупційних практик у відносинах з податковою.

З цього, вважає вона, можна зробити декілька висновків, в тому числі:

  • нерішучість представників бізнесу із-за побоювання мати ще гірший "режим" спілкування з ДПС;
  • невміння згуртовуватись задля боротьби проти свавілля податківців, а наодинці нічого не зробиш.

«Зважаючи, що податкова є лідером за контактами з бізнесом, навіть ці явно занижені показники, свідчать, що корупція в податковій навіть більша за корупцію на митниці!», - обурена вона.

Корупція в податковій навіть більша за корупцію на митниці, зробила висновок народна депутатка, аналізуючи звіт НАЗК: які її аргументи 1

 Серед основних корупційних ситуацій, з якими стикались представники бізнесу, що взаємодіяли з податковою:

  • дії та рішення, що сприяли відшкодуванню ПДВ підприємству – 8,9%
  • отримання позитивних результатів під час проведення перевірки (і це в умовах мораторію!) - 8,4%
  • супровід податкового адміністрування підприємства - 6,2%
  • непроведення позапланових перевірок або виключення з плану-графіку перевірок – 4,4%
  • вирішення питань, пов’язаних з податковим боргом - 4,2%
  • оформлення дозвільних документів (зокрема, ліцензій) на виробництво певних видів товарів – 2,1%
  • встановлення податкових пільг, їх обліку та контролю надання – 2%
  • нефіксація під час перевірки виявлених порушень неоформлення працівників -1,9%.

Про те, що податківці вимагали гроші або послуги за «вирішення питання», повідомили 9,0% опитаних, які контактували із податковою (у 2022 році – 7,3%), або 54,8% від тих, хто перебував у корупційних ситуаціях (у 2021 році – 48,9%).

«Звісно, запитання до кураторів, до народних обранців і Міністерства фінансів – ще довго будете вдавати, що в податковій службі все добре?», - задається питанням депутатка.

У світі пропаганди є вислів: можна весь час дурити маленьку кількість людей, можна маленький період часу дурити всіх, але постійно дурити всіх неможливо. Сьогодні росія продовжує цю лінію, намагаючись дурити своє населення, заявляючи, що все під контролем. Проте, з часом суспільство розумітиме розрив між цими промовами та реальністю. Поговоримо про це з колишнім громадянином росії, нині чувашським сепаратистом Михайлом Орєшніковим.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.