У січні на гарячі лінії Мінреінтеграції надійшло понад 37 тисяч звернень, які стосувалися питань виплат державної і міжнародної допомоги та компенсацій власникам житла
В Міністерстві з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України пояснили, куди можна звертатися ВПО в разі виникнення кризових питань. Про це відомство повідомило на своєму сайті 9 лютого. Для переселенців працюють декілька гарячих ліній.
Повідомляється, що тільки за січень на гарячі лінії Мінреінтеграції надійшло понад 37 тисяч звернень. Зокрема, оператори гарячої лінії з кризових питань 15-48 прийняли близько 15 тисяч дзвінків. Також вони надали відповіді на більш ніж 6 тисяч звернень, які надійшли через месенджери.
Крім того, протягом минулого місяця співробітники кол-центру Мінреінтеграції опрацювали понад 6 тисяч дзвінків на гарячу лінію Уповноваженого з питань ВПО. Серед питань, з якими громадяни найчастіше зверталися на ці гарячі лінії Мінреінтеграції:
Також протягом січня оператори гарячої лінії Національного інформаційного бюро (НІБ) при Мінреінтеграції прийняли майже 10 тисяч дзвінків.
В міністерстві нагадали, що:
Раніше Інформатор писав, що пенсіонери, які стали внутрішньо переміщеними особами (ВПО) до 24 лютого 2022 року, можуть пройти ідентифікацію до 31 березня 2024 року. Для цього варто обрати зручний для себе спосіб - віддалено чи особисто. Це дозволяє перевірити, чи дійсно виплату отримує саме той, кому її призначили. Про це повідомили у Мінсоцполітики. Проходити фізичну ідентифікацію мають усі одержувачі пенсій та соціальних виплат.
Останні комплексні ракетно-дронові атаки різних українських міст з боку рф є спробою перевантажити ешелоновану систему ППО, вважає авіаексперт Анатолій Храпчинський.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.