Лайфселл оштрафували на рекордні 10 мільйонів гривень через блекаут - подробиці

Читать на русском

Діяльність оператора перевірив регулятор

Читать на русском
Лайфселл
Лайфселл оштрафували на понад 10 мільйонів гривень за незабезпечення автономного живлення протягом трьох діб мережі в Рівненській області

Діяльність оператора перевірив регулятор

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку (НКЕК) зафіксувала порушення у роботі Лайфселл, а саме невиконання вимог щодо блекаутів. Оператора оштрафували на понад 10 мільйонів гривень. Про це 13 березня повідомили у пресслужбі регулятора. 

З 3 січня 2023 року НКЕК почала перевірки операторів щодо стану готовності мереж операторів до безперебійного надання послуг мобільного зв’язку у разі можливих блекаутів. Всього провели 22 позапланові перевірки мобільних операторів в різних областях. 

"Під час проведення цих заходів нагляду виявили порушення у всіх трьох операторів мобільного зв’язку (Лайфселл, Водафон, Київстар)", - розповіли у НКЕК.

Однак надалі більшість недоліків усунули. Тільки в одного з операторів — Лайфселл в Рівненській області — залишався недолік, який усунути не вдалося. Тому регулятор застосував санкцію у вигляді штрафу у розмірі 0,1% доходу за останній звітний рік. За розрахунками видання Dev.ua, він складає 10,450 мільйонів гривень.

"За результатами позапланової перевірки ТОВ "Лайфселл", проведеної у період з 7 по 20 грудня 2023 року щодо виконання розпорядження НКЕК від 15.11.2023 № 4/р стосовно забезпечення автономними джерелами електроживлення та паливно-мастильними матеріалами, які необхідні для сталого функціонування електронної комунікаційної мережі постачальника щонайменше протягом трьох діб у Рівненській області, зафіксовано невиконання вимог зазначеного розпорядження НКЕК", - зазначив регулятор.

Лайфселл залишається лідером серед операторів за кількістю перенесених номерів

Mobile Number Portability – послуга перенесення мобільного номера з повним його збереженням при переході до іншого мобільного оператора.
Вона стала доступною українським абонентам мобільного зв’язку 5 років тому. За весь період надання послуги в Україні, а саме з 01.05.2019 року, перенесено близько 450 тисяч номерів, що дозволило споживачам послуги реалізувати свої права щодо вільного вибору оператора за критеріями ціна/якість.

За результатами 2022/23 років найбільшу кількість перенесених номерів (70%) здійснено на мережу Лайфселл. Аналіз даних з надання послуги перенесення номера на мережах мобільного зв’язку за минулі два роки показує тенденцію до поступового зменшення кількості відмов абонентам в наданні послуги #MNP. У 2023 році відсоток відмов зменшився до 25%, в той час, як у 2022 році було відмовлено в перенесенні 34% заяв.

Ветеран війни, Юрій Гудименко, надає своє бачення щодо ситуації з виходом наших військ з Авдіївки. Ми розглянемо, чи може цей вихід вказувати на те, що росіяни, захопивши цю «Фортецю», готові легко продовжити свій наступ далі. Приєднуйтеся до перегляду, щоб дізнатися більше.

 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.