У абонента Лайфселл після повідомлення про заміну SIM-карти з картки ПриватБанк зникло 17 258 гривень - що вирішив суд

Читать на русском

У ПриватБанку вказують, що факт виготовлення та несанкціонованого використання третіми особами дубліката SІМ-картки клієнта не підтверджується жодними доказами

Читать на русском
Лайфселл
Чоловік вимагає ПриватБанк повернути йому 17 258 гривень, які зникли з рахунку після повідомлення Лайфселл про заміну SІМ-карти

У ПриватБанку вказують, що факт виготовлення та несанкціонованого використання третіми особами дубліката SІМ-картки клієнта не підтверджується жодними доказами

Чоловік отримав повідомлення від оператора Лайфселл про заміну SIM-карти у серпні 2020 року. В цей момент вона стала неактивна. Крім того, з його рахунку в ПриватБанку зняли кошти 17 258 гривень, які клієнт вимагає повернути. 

Про це вказується у рішенні Дубенського міськрайонного суду Рівненської області. 26.08.2020 року чоловік на своєму телефоні помітив повідомлення від Лайфселл, у якому зазначалось: "Шановний абоненте! Буде проведено заміну SIM-карти". В цей момент SIM-карта стала неактивна. Крім того, надійшло сповіщення від АТ КБ "ПриватБанк" про зняття коштів з рахунку. Він вимагає фінустанову повернути йому 17 258 гривень.

"Факт виготовлення та несанкціонованого використання третіми особами дубліката SІМ-картки клієнта не підтверджується жодними доказами, а інформація щодо РIN-коду карток, паролів та інших даних, необхідних для доступу до його рахунків, відкритих в АТ КБ "ПриватБанк", була розповсюджена ним самим серед третіх осіб", - повідомили у ПриватБанку. 

Що вирішив суд? 

Позов чоловіка вирішили задовольнити. З акціонерного товариства комерційний банк "ПриватБанк" на його користь стягнуть 16 тисяч гривень, утриманої за несанкціоноване перерахування коштів з кредитного рахунку, 2 650 гривень - пені за неналежний переказ коштів.

"Доказів того, що клієнт порушенні вимоги щодо умов збереження конфіденційності рахунків, а також про наявність його вини у списанні коштів з рахунків матеріали справи не містять. Відповідач не належно надав банківські послуги, не забезпечив належної охорони інформації, необхідної для проведення платіжних операцій та безпечного користування платіжною системою банку, не вжив усіх заходів щодо збереження коштів на рахунку, не забезпечивши належне функціонування платіжної системи для захисту від доступу сторонніх осіб до рахунків та збереження коштів і унеможливлення заволодіння його грошовими коштами третіми особами. Таким чином, користувач не несе відповідальності за здійснення платіжних операцій у разі відсутності доказів сприяння ним втраті, використанню ПІН-коду або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжні операції", - наголосили у суді. 

Виконавці ремонту "синьої" гілки метро та київська влада обіцяють відновити тунель до кінця літа. Проте є кілька факторів, що можуть втрутитись у плани - які саме, і наскільки може затягнутися ремонт, розповідає транспортний фахівець Дмитро Беспалов (спойлер: йдеться навіть не про місяці, а про роки).

 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.