Мамою клянуся: виробник електрокарів Faraday Future міг брехати інвесторам про перші продані автівки

Двоє колишніх співробітників компанії зробили викривальні зізнання у судових скаргах: кажуть, що колишній роботодавець, нібито, змушував їх брехати інвесторам про продані автівки, а в разі відмови погрожував покаранням

Мамою клянуся: виробник електрокарів Faraday Future міг брехати інвесторам про перші продані автівки
Одним з власників автівки FF 91 2.0 став Джим Гао, віце-президент компанії з питань сервісної платформи

Колишні співробітники американського стартапу і одного з конкурентів Tesla, компанії Faraday Future, зробили викривальні зізнання у судових скаргах. Вони стверджують про численні порушення з боку компанії, та навіть про брехню інвесторам щодо проданих автівок. А тих співробітників, які відмовлялися казати неправду, керівництво, нібито, карало.

З викриттям виступили двоє колишніх співробітників компанії Faraday Future, Хосе Герреро та Вікторія Ксі. Обидва повідомили у судових скаргах, що їхній колишній роботодавець збрехав інвесторам, розповівши їм про чотири перших проданих позашляховики FF91. Нібито, компанія оголошувала про поставку, як про вже здійснену, ще до того, як процес продажу було завершено.

Герреро працював у Faraday Future на посаді старшого директора із продажу та післяпродажного обслуговування, Ксі - менеджеркою проєкту виходу на ринок. Обидва стверджують, що у трьох випадках із чотирьох за електрокари ще не було заплачено, а у останньому проплата надійшла більше, ніж за 2 місяці після того, як їм було велено повідомити про продаж. Цікаво, що за весь 2023 рік Faraday Future стверджувала про продаж 10 автомобілів.

Також Герреро та Ксі кажуть, що, якщо деякі з їхніх колег відмовлялися повідомляти клієнтам про вже продані автівки, керівництво нібито вдавалося у відповідь до каральних дій. А необхідність брехати колегам пояснювали необхідністю підвищення ціни акцій компанії. Та що ще гірше, обидва колишніх співробітники стверджують, що стартап Faraday Future постачав перші автівки, не перевіряючи перед цим транспортні засоби на безпеку. Зокрема, авто постачалися з програмним забезпеченням, яке не було схвалене для дорожнього руху.

Обидва співробітники кажуть, що їх було звільнено за те, що вони відмовлялися мовчати про проблеми у Faraday Future. Також у новій справі є твердження про те, що засновник компанії Цзя Юетін нібито продовжує контролювати її, попри те, що його відсторонили у 2022 році в результаті внутрішнього розслідування щодо завищення кількості попередніх замовлень на транспортні засоби, а також відсутність належного розкриття інформації щодо руху коштів компанії.

У відповідь компанія Faraday Future стверджує: вона "дуже серйозно ставиться до звинувачень, висунутих попередніми співробітниками у двох позовах", і готова захищатися в суді. Також там відповіли, що мають сильний захист від передбачуваних претензій, і мають намір використати усі доступні засоби правового захисту.

Чи "випливе" з проблем стартап Fisker Inc. і коли поїде роботаксі, обіцяне Ілоном Маском

Нагадаємо, Інформатор писав про те, що американський виробник електромобілів Fisker Inc., що базується у Каліфорнії, оголосив про шеститижневу перерву у виробництві. Пауза вже почалася 18 березня і триватиме по 28 квітня. Насторожує те, що зупинка підприємства сталася після нещодавніх повідомлень про підготовку автовиробника до можливого банкрутства.

Також ми повідомляли, що 5 квітня глава Tesla, Ілон Маск, оголосив, що цього літа компанія представить світові свої роботаксі, незважаючи на складнощі, з якими стикається індустрія безпілотних транспортних засобів через проблеми безпеки. Маск не розкрив деталей, але повідомив у своєму пості на X, що презентація Tesla Robotaxi відбудеться 8 серпня. Цей анонс спричинив зростання акцій Tesla на більш ніж три відсотки після завершення торгового дня.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube