Клієнта Монобанку перестали обслуговувати після того, як на його рахунок надійшла невелика сума грошей
Клієнт Монобанку отримав на рахунок невелику суму грошей. Його картку заблокували та перестали обслуговувати. Він також має у фінустанові депозит, але кошти вже місяць не повертають.
Відповідну скаргу клієнт опублікував на сайті "Мінфіну". Він щодня телефонує до Монобанку, але безрезультатно.
"Місяць тому мені надійшла невелика сума грошей, банк не став розбиратися звідки та від кого, одразу заблокували картку і перестали обслуговувати. На додаток, у цьому банку у мене був депозит, попросили скинути дані для повернення грошей. Але вже місяць грошей так і немає. Щодня дзвоню, і пишу, вони не розуміють про які гроші йдеться, кожен день мене годують сніданками. Маю скриншот, що саме Монобанк зняв усі мої гроші з рахунку", - скаржиться клієнт.
У Монобанку перепросили за затримку. Там заявили, що гроші надіслали згідно з реквізитами, які клієнт зазначив у заяві.
"Розуміємо, що ситуація неприємна та просимо вибачення за затримку. Після підписання заяви на виведення коштів, ми їх надсилаємо протягом трьох робочих днів. Сьогодні саме третій робочий день і кошти були нами надіслані згідно з реквізитами, які ви зазначили в заяві", - вказали у фінустанові.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.