Монобанк змусили повернути клієнтці на рахунок кредитні кошти у сумі 89 959 гривень - рішення суду

Читать на русском

У телефоні жінки не був встановлений додаток Монобанку

Читать на русском
Монобанк
Зняття коштів з рахунку жінки у Монобанку в сумі 89 959 гривень здійснювалось третіми особами, які отримали доступ до її кредитки

У телефоні жінки не був встановлений додаток Монобанку

У жінки з рахунку в Монобанку зняли 89 959 гривень. Вона вважає, що це зробили треті особи, які отримали доступ до її кредитки. Клієнтка вимагає фінустанову повернути викрадені кошти та виплатити компенсацію у розмірі 20 тисяч гривень. 

Про це йдеться у рішенні Зарічного районного суду міста Суми. Жінка уклала з акціонерним товариством "Універсал Банк" договір про надання банківських послуг. На його підставі їй видали кредитку з лімітом у розмірі 5 тисяч гривень. Вона користувалася нею рідко та знімала кошти всього три рази.

Надалі ліміт по картці збільшили до 90 тисяч гривень. У телефоні жінки не був встановлений додаток Монобанку. Згодом відбулось блокування номера та Google-аккаунту, за допомогою котрих здійснили несанкціонований доступ до її банківських даних.

Жінка зазначає, що не втрачала картку, а також нікому не повідомляла свій пін-код. Відповідно зняття коштів в сумі 89 959 гривень здійснювалось третіми особами, які отримали доступ до її кредитки.

З системи АТ "Універсал Банк" вбачається, що пін-код ввели вірно та з першої спроби. Це свідчить про те, що невідомі особи його знали.

"Позивачка повідомляла свій пін-код стороннім особам, оскільки вони ввели його з першої спроби та без жодної помилки. Отже, клієнтка самостійно несе відповідальність за будь-які дії, які були проведені особами після аутентифікації через мобільний додаток до моменту її звернення до банку із заявою про вчинення шахрайських дій", - наголосили у Монобанку.

Яким було рішення суду? 

Позов жінки задовольнили частково. Акціонерне товариство "Універсал Банк" зобов'язали повернути їй кредитні кошти у сумі 89 959 гривень шляхом їх відновлення на рахунку.

"Кошти з рахунку позивачки списали за ініціативою інших осіб внаслідок недозволеної платіжної операції, а відповідач АТ "Універсал Банк" не вчинив дій, спрямованих на встановлення фактичних обставин списання коштів з карткового рахунку, суд дійшов висновку про обґрунтованість заявлених вимог про зобов'язання фінустанови повернути на її рахунки кошти", - додали у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.