На Закарпатті чоловік придбав у Епіцентрі газонокосарку, яка періодично виходила з ладу - яким було рішення суду

У Епіцентрі вказують, що гарантійний термін заміненої газонокосарки закінчився через 24 місяців з дня її заміни

Епіцентр
Чоловік вимагає Епіцентр замінити несправну газонокосарку на нову

Чоловік придбав газонокосарку в Епіцентрі за 1 570 гривень. Однак при експлуатації вона двічі виходила з ладу. Тож клієнт вимагає гіпермакет здійснити її заміну на нову. Про це йдеться у рішенні Мукачівського міськрайонного суду Закарпатської області, опублікованому 25 квітня 2019 року.

10.12.2013 року чоловік придбав у Епіцентрі газонокосарку «Bosh» Rotak 32 за 1 570 гривень. В період гарантійної експлуатації газонокосарка вийшла з ладу та протягом двох місяців була замінена на нову. Однак і вона повторно у травні 2018 року вийшла з ладу. 19.06.2018 року він передав продавцю газонокосарку для безоплатного усунення недоліків. У зв'язку з тим, що перша та друга газонокосарки зламалися в гарантійний строк, і були замінені на нову, розрахунково касовий документ (чек) на продаж у 2016 році не видавався, а талон гарантійний не був заповнений відповідним чином, тобто не було вказано дату проведення заміни. Тому, менеджером по гарантії було прийнято косарку до гарантійного ремонту, про що склали акт приймання від 19.06.2018 року. Неодноразові усні та письмові його звернення щодо заміни газонокосарки на нову, жодних результатів не дали. Громадянин вважає, що оскільки заміна газонокосарки відбулася під час гарантійного терміну в липні 2016 року, то і гарантійний строк повинен завершуватися у липні 2018 року, а отже гіпермаркет зобов'язаний здійснити її заміну на нову.

"10.12.2013 року позивач придбав газонокосарку, яку 14.10.2014 року було замінено на нову. У травні 2016 року заміни газонокосарки не здійснювалося. Гарантійний термін на газонокосарку становить 24 місяці з моменту продажу. Таким чином, гарантійний термін заміненої газонокосарки закінчився через 24 місяців з дня її заміни, тобто гарантійний термін тривав з 14.10.2014 року по 14.10.2016 року, а він звернувся у 2018 році", - заявили в Епіцентрі. 

Представник ТОВ «РОБЕРТ БОШ ЛТД» на судовому засіданні заявив, що гарантійний строк обслуговування газонокосарки сплив ще 14.10.2016 року. Серійний номер газонокосарки 405510865/797, який був переданий чоловіком на ремонт 19.06.2018 року той самий, який він отримав при гарантійній заміні газонокосарки від 14.10.2014 року. Крім цього, ним не надано жодного доказу про заміну газонокосарки у 2016 році, отже вимога по гарантійний ремонт заявлена поза межами гарантійного строку.

Яким було рішення суду? 

Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. Він не довів доказами ті фактичні обставини справи, на які посилається, зокрема, те, що заміна газонокосарки проводилась продавцем саме у 2016 році. Відповідно до вимог закону, гарантійний термін рахується з дати продажу виробу або з дати його заміни. В цьому випадку гарантійний строк рахується з 14.10.2014 року і згідно з гарантійним талоном складає 24 місяці, тобто діє до 14.10.2016 року.

"Зважаючи на те, що позивач не надав суду належних доказів на підтвердження своїх поданих позовних вимог, суд приходить до висновку, що у задоволенні позову слід відмовити у зв'язку з його необґрунтованістю та недоведеністю", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube