Дану плитку жінка підбирала співставляючи її з кольором світлого ламінату, шпалер та міжкімнатних дверей, які вже були також куплені
Жінка придбала в Епіцентрі керамічну плитку за 4 734 гривень. Однак лише під час її укладки вона помітила, що колір товару відрізняється від того, який обирала у магазині. Громадянка просить повернути сплачені кошти та компенсацію у розмірі 59 910 гривень. Про це йдеться у рішенні Рівненського міського суду, опублікованому 10 грудня 2018 року.
07.02.2018 року жінка придбала в гіпермаркеті «Епіцентр К», згідно з представленим на стенді зразком, плитку керамічну TerragresALLEN Бежевий. Дану плитку підбирали спів ставляючи її з кольором світлого ламінату, шпалер та міжкімнатних дверей, які вже були також куплені. Уже під час укладки плитки, вона помітила, що колір плитки абсолютно не відповідав, тому кольору, що вона обирала та не підходив до ламінату, який був уже улаштований. На її заяву про заміну, або компенсацію вартості плитки, компенсації розхідних матеріалів, вартості робіт майстра та демонтаж плитки, продавець не відреагував. Однак, в телефонному режимі було неодноразово погоджено компенсувати заявлені нею витрати.
"Позивачка перед укладенням плитки, відповідно до інформації на упаковці, повинна була перевірити розмір, відтінок, сорт та інше", - заявили у ТОВ «Епіцентр К».
Суд задовольнив позов жінки. З товариства з обмеженою відповідальністю «Епіцентр К» на її користь стягнуть оплачені кошти за товар (плитку керамічну) в сумі 4 734 гривень, а також збитки в сумі 5 491 гривні.
"Суд вважає, що відповідач порушив права позивачки як споживача. Відповідно до п. 1 ст. 4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживачі під час придбання, замовлення або використання продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб мають право, зокрема на: необхідну, доступну, правдиву та своєчасну інформацію про продукцію, її кількість, якість, асортимент. Пунктом 15 ст. 1 Закону передбачено, що недоліком є будь-яка невідповідність продукції нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем). Споживач має право на одержання необхідної, доступної, правдивої та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Крім того, із копії інформації на стенді «керамічна плитка для підлоги», що додана до матеріалів справи відповідачем, слідує, що така інформація стосується керамічної плитки для підлоги конкретного розміру, ваги та кількості плитки в упаковці, що не відповідає вимогам придбаної позивачкою плитки", - наголосив суд.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.