Чоловік звертався до сервісного центру, але спеціаліст після перевірки зробив висновок, що плита працює правильно
Чоловік придбав у Епіцентрі плиту за 828 гривень, яка гріє з паузами. Вказаний дефект він помітив лише вдома, тож вимагає від гіпермаркету повернення коштів за товар та компенсацію у розмірі 250 гривень. Про це йдеться у рішенні Кіровського районного суду Дніпропетровська (юридична назва суду), опублікованому 28 лютого 2019 року.
28.05.2018 року чоловік в гіпермаркеті ТОВ «Епіцентр К» придбав двоконфоркову електричну плиту марки «UP» вартістю 828 гривень. Однак лише вдома при включенні він виявив, що плита не забезпечує режиму безперервного нагріву чайника з водою до закипання, гріє з паузами. 08.06.2018 року громадянин звернувся до сервісного центру. Спеціаліст після перевірки зробив висновок, що плита працює правильно.
09.06.2018 року чоловік забрав плиту з сервісного центру та звернувся за місцем покупки з письмовою заявою про повернення товару продавцю для заміни на іншу модель з потрібними йому властивостями, або повернення вартості плитки. Йому надали відмову з посиланням на ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів». 03.07.2018 року громадянин подав уточнену заяву з посиланням на некоректність посилань продавця на ст. 9 вказаного Закону, оскільки головною проблемою вважав ненадання йому своєчасно повної інформації про технічні характеристики товару. У своїй відповіді від 18.07.2019 року продавець знов послався про наявність слідів експлуатації товару та ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів».
"Під час огляду придбаного чоловіком товару виявлено сліди приготування їжі, залишки продуктів, нагар на поверхні плитки, тобто ознаки його використання. Первісний товарний вид втрачено та неможливо повернути для подальшої реалізації споживачем. У зв'язку з цим, йому відмовили в поверненні товару, з роз'ясненням положень ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів». Стосовно нарікань громадянина на наявність термостата в конструкції виробу електричної плитки, то дана інформація згідно з вимогами ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів» була надана в повному обсязі в інструкції по експлуатації товару. Товар за своїми технічними характеристиками був повністю якісним, відповідав встановленим нормам для такого виду товару на території України, що підтверджено супровідними документами, а саме: декларацією про відповідність від 24.04.2018 року, сертифікатом відповідності від 24.04.2018 року", - заявили в Епіцентрі.
Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. Його доводи щодо недотримання ТОВ «Епіцентр К» вимог ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів» в частині ненадання інформації про технічні властивості придбаного товару виявились необґрунтованими.
"У зв'язку з відсутністю факту порушення відповідачем прав позивача, суд вважає безпідставними та такими, що не підлягають задоволенню і похідні вимоги останнього про стягнення з відповідача штрафу та моральної шкоди", - наголосив суд.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.