В Епіцентрі вказують, що чоловік загубив сертифікати з власної вини
Чоловік придбав у Епіцентрі сертифікати, але загубив їх. Він просив надати йому дублікати, але отримав відмову. Громадянин вимагає гіпермаркет повернути кошти. Про це йдеться у рішенні Жовтневого районного суду Дніпропетровська (юридична назва суду), опублікованому 23 вересня 2019 року.
16.03.2019 року чоловік придбав у гіпермаркеті «Епіцентр К» 10 сертифікатів по 1 тисячі гривень за штуку, загальною вартістю 10 тисяч гривень, що підтверджується фіскальним чеком. Згодом сертифікати були загублені. Він зателефонував на гарячу лінію ТОВ «Епіцентр К» і заблокував їх, після чого звернувся з проханням або видати дублікати сертифікатів або повернути кошти, на що співробітники усно відмовили.
Чоловік звернувся із заявою до ТОВ «Епіцентр К» про повернення коштів, враховуючи, що з моменту придбання сертифікатів не минуло 14 днів. У поверненні коштів і видачі дублікатів сертифікатів йому відмовили з посиланням на те, що ТОВ «Епіцентр К» не несе відповідальності за втрату сертифікатів. На його звернення до Головного управління Держспоживслужби в Дніпропетровській області щодо порушення його прав споживача, він отримав відповідь від 27.05.2019 року про те, що картки є авансовим платежем, який у випадку укладення основного договору роздрібної купівлі-продажу зараховується в рахунок оплати за придбаний товар.
"Чоловік загубив сертифікати з власної вини. Телефон, на який він посилається як на телефон гарячої лінії, не є телефоном гарячої лінії ТОВ «Епіцентр К», а телефоном секретарів центрального офісу ТОВ «Епіцентр К», які не мають доступу і повноважень здійснювати блокування карток. Гарячої лінії в мережі ТЦ «Епіцентр» не існує, є лише телефони адміністраторів окремих торгових центрів, які також не можуть блокувати подарункові сертифікати, адже сертифікати можуть бути використані в будь-якому гіпермаркеті, будь-ким під час їх пред'явлення. Розрахунковий документ (чек), за яким придбано подарункові сертифікати ним, свідчить, що у такому випадку громадянин уклав угоду купівлі-продажу подарункових сертифікатів в роздрібній мережі, тому є споживачем у розумінні законодавства про захист прав споживачів. Правила обігу подарункових карток містять несправедливі умови, згідно зі ст. 18 Закону України «Про захист прав споживачів» несправедливими умовами є умови, які заперечують право споживача на компенсацію сплачених коштів та розірвання з боку споживача договору купівлі-продажу, у разі, якщо продавець сам розірвав договір чи не виконує його. Але ТОВ «Епіцентр К» не розривав договір купівлі продажу, виконав його, продавши споживачу подарункові сертифікати, а останній загубив їх не з вини продавця", - заявили в Епіцентрі.
Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. ТОВ «Епіцентр К» звільняється від відповідальності за наслідками втрати сертифіката, його пошкодження, втрати.
"Правила обігу подарункових карток (сертифікатів) ТОВ «Епіцентр К» не містять несправедливі умови для споживача. Враховуючи відсутність порушень прав позивача, вважаю, що qjuj позовні вимоги до ТОВ «Епіцентр К» про зобов'язання повернути кошти в сумі 10 тисяч гривень, сплачені, як аванс в рахунок оплати за основним договором роздрібної купівлі-продажу товарів, не підлягають задоволенню", - наголосив суд.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.