Житомирянин незадоволений якістю придбаної в Епіцентрі шліфувальної машинки за 1 844 гривень - чи стягнув суд компенсацію

В Епіцентрі зазначили, що чоловік придбав у них товар належної якості та жодних зауважень ним не висловлювалось - Новини Економіки

Епіцентр
Житомирянин вимагає від Епіцентру компенсацію 6 тисяч гривень, бо незадоволений якістю придбаної шліфувальної машинки

Чоловік придбав у Епіцентрі ексцентрикову шліфувальну машину за 1 844 гривень, однак лише при експлуатації помітив приховані недоліки. Він вимагає від гіпермаркету повернення коштів за товар та компенсацію у розмірі 6 тисяч гривень. Про це йдеться у рішенні Богунського районного суду Житомира, опублікованому 4 лютого 2021 року. 

Чоловік придбав у Епіцентрі ексцентрикову шліфувальну машину марки Зеніт за 1 844 гривень. Однак через день під час роботи з товаром він виявив приховані недоліки, які помітно лише в процесі експлуатації. Разом з тим, продавець відмовився повернути кошти, чим порушив його права, як споживача та завдав моральної шкоди у розмірі 6 тисяч гривень. 

"Товар був куплений позивачем належної якості та жодних зауважень ним не висловлювалось. Оскільки товар перебував у використанні, він не підлягає обміну (поверненню) на підставі п. 1 ст. 9, а причиною повернення коштів громадянин зазначав, що «при спробі використання її під навантаженням, вона не працювала» і йому роз'яснено зміст ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів». Для підтвердження неналежної якості (неналежне виконання функцій) повернутого ним 20.07.2020 року товару, була проведена діагностика сервісним центром «Воліс», м. Житомир, вул. Гоголівська, 19. За результатами перевірки, жодних недоліків не виявлено. Рекомендовано під час експлуатації шліфувальної машинки дотримуватись вимог експлуатаційної документації, зокрема, проведення планового ТО щодо наявності мастила в підшипниках. Чоловіка запросили звернутися до торговельного центру для повернення йому товару", - заявили в Епіцентрі. 

Що вирішив суд? 

Суд залишив позов чоловіка без задоволення. ТОВ «Епіцентр К», який діяв відповідно до вимог закону, не порушив його права та законні інтереси. 

"В наданому позивачем до торговельного центру «Епіцентр К» товарі сервісним центром ПП «Волісс» будь-яких істотних недоліків не виявлено, проведення відповідної експертизи товару споживачем не вимагалося. Також будь-яких доказів наявності істотних недоліків товару, які виникли з вини відповідача, в обґрунтування позовних вимог суду не надано. При цьому, він не був позбавлений можливості скористатися своїм правом, передбаченим Законом України «Про захист прав споживачів» та звернутися із письмовою заявою до відповідача щодо безоплатного усунення недоліків товару. Крім того, громадянин просить розірвати договір купівлі-продажу товару неналежної якості та стягнути з відповідача кошти в сумі 1 844 гривень, хоча згідно з чеком, доданого ним до позовної заяви, вартість вказаного товару становить 1 449 гривень, а отже сума позовної вимоги є необґрунтованою. Крім того, суду не надано жодних доказів, які б слугували підставою для відшкодування моральної шкоди", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube