Житель Ужгорода придбав басейн, який протікає та повернув назад в Епіцентр - що вирішив суд

Чоловік помітив недолік товару лише при першому використанні

Епіцентр
Чоловік повернув назад до Епіцентру басейн, який придбав, бо він протікає

Чоловік придбав каркасний басейн, але після наповнення водою помітив, що він протікає. Громадянин повернув товар продавцю ТЦ «Епіцентр» ТОВ «Нова лінія 1» та вимагає розірвати договір купівлі-продажу, а також повернути кошти. Про це йдеться у рішенні Ужгородського міськрайонного суду Закарпатської області, опублікованому 29 лютого 2024 року.

31 травня 2023 року чоловік придбав басейн каркасний «Bestway». Протягом встановленого гарантійного строку (одразу після наповнення водою перший раз) він виявив істотні недоліки товару, а саме: протікання по всьому шву басейна, які виникли з вини виробника. 20 червня 2023 року товар було повернуто продавцю - ТЦ «Епіцентр» ТОВ «Нова лінія 1». На що йому зазначили, що товар замінять протягом 1-2 днів на аналогічний, оскільки є в наявності. Про що була написана відповідна заява.

При зверненні через 2 дні представник торговельного центру відповів, "що вони замінити не можуть, оскільки товар ще буде перевірятись".  Тобто, 22 червня 2023 року в заміні товару, на такий же або на аналогічний, було відмовлено. Адміністрація торговельного центру ТОВ «Нова лінія 1» повідомила, що придбаний товар є справним і не наділений жодним істотним недоліком та відповідає своєму функціональному призначенню. Йому запропонували, прийти до торговельного центру ТОВ «Нова лінія 1» для отримання замінної чаші басейну.

"Басейн мав істотний недолік, його не можливо було використовувати за призначенням, оскільки він протікав. Істотний недолік згаданого басейну також підтверджується висновком сервісного центру «Bestway» від 26.06.2023 року, про те, що недолік не може бути усунутий, а саме: «визнано гарантійним випадком і буде проведена заміна чаші басейну». Цей недолік не був усунутий, ні одразу, ні через 2 дні (як запевнював представник продавця), так ні протягом 14 календарних днів з моменту звернення", - вважає чоловік.

Яким було рішення суду?

Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. ТОВ «Нова Лінія 1» в особі торговельного центру «Епіцентр» виконав взяті на себе зобов'язання щодо безоплатного усунення недоліків товару в визначений сторонами строк, про що свідчать відповідні письмові докази в матеріалах справи. 

"Позивача неодноразово повідомляли про усунення недоліків і заміну чаші басейну та про можливість її отримання ним в торговельному центрі. Разом з тим, як встановлено судом, він під час звернення із заявою про розірвання договору купівлі продажу та повернення коштів, через два дні після написання першої заяви про усунення недоліків, не виконав своїх зобов'язань, щодо дотримання строку у 30 днів на усунення недоліків товару про які просив у заяві від 20.06.2023 року. Крім того, громадянин на судовому засіданні повідомив, що придбав інший, басейн, а тому суд робить висновок, що зацікавленість в усуненні недоліків первинного басейну у нього минула. Ним не доведено, що придбаний товар наділений істотним недоліком, що було зазначено вище, а відтак позивач не має права за своїм вибором вимагати від продавця або виробника: 1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми; 2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний з-поміж наявних у продавця (виробника), товар. Враховуючи викладене, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги задоволенню в цій частині не підлягають", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube