Киянин придбав у столичному Епіцентрі індукційну плиту з непрацюючою конфоркою - чи стягнув суд компенсацію

Продавець не перевірив працездатність товару та запевнив чоловіка, що плитка запакована у заводське пакування і з нею нічого трапитись не може, а у разі якщо не сподобається протягом 14 днів її можна повернути сплачені кошти, або обміняти товар на рівноцінний

Епіцентр
Чоловік придбав у Епіцентрі індукційну плиту, але лише вдома помітив, що одна конфорка не працює

Чоловік придбав у Епіцентрі індукційну плитку за 2 998 гривень. Однак лише вдома помітив, що одна з конфорок не працює. Він вимагає повернення коштів за товар та компенсацію у розмірі 5 тисяч гривень. Про це йдеться у рішенні Дарницького районного суду Києва, опублікованого 3 лютого 2020 року. 

14.09.2019 року чоловік у гіпермаркеті «Епіцентр К» придбав індукційну плитку "HAUSMARK", потужністю 3,5 кВт і сплатив 2 998 гривень. Продавець не перевірив працездатність товару та запевнив, що плитка запакована у заводське пакування і з нею нічого трапитись не може, а у разі якщо не сподобається протягом 14 днів її можна повернути сплачені кошти, або обміняти товар на рівноцінний. Він вказав, що вдома обережно зняв заводське пакування, підключив плитку до електромережі та помітив, що одна з конфорок не працює, тому відразу запакував її до упаковки й у зв'язку із зайнятістю протягом тижня повернув до гіпермаркету, а не того ж дня.

Чоловік звернувся до чергового працівника з вимогою замінити на іншу або повернути гроші. У відповідь він повідомив, що спочатку треба зробити діагностику товару. Передаючи товар він звернув увагу на те, що йому не потрібна «працездатна» та «безкоштовно відремонтована плитка», оскільки він сплатив повну вартість товару, тому просив або нову плитку, або кошти. Йому відмовили у заміні товару, запропонували 01.10.2019 року отримати акт діагностики та відремонтовану плитку, громадянин відмовився, оскільки ремонт провели поза межами майстерні «HAUSMARK», невідомо де і ким, а згідно із «висновку про технічний стан товару» ТОВ "Епіцентр К" замінив термозапобіжник і вказав, що плитка «була у використанні».

"За власною ініціативою покупець має право самостійно перевірити будь-який товар з допомогою продавця-консультанта, який не може відмовити в цьому, а тому права покупця не були порушені. Крім того, покупець порушив вимоги інструкції з експлуатації товару", - заявили у Епіцентрі. 

Яким було рішення суду? 

Позов чоловіка задовольнили. Суд розірвав договір купівлі-продажу товару плитка індукційна «HAUSMARK», з Епіцентру на його користь  стягнуть кошти в розмірі 2 998 гривень, а також відшкодування моральної шкоди - 3 тисячі гривень.

"Позовні вимоги підлягають задоволенню оскільки позивач виконав вимоги ст. 688 ЦК України, продавець зобов'язаний передати саме якісний товар, а не запевнити покупця, що товар якісний, права споживача було порушено при передачі товару покупцю. При задоволенні позовних вимог підлягає стягненню з відповідача моральна шкода в розмірі 3 тисячі гривень, що відповідає принципу розумності й справедливості, оскільки позивач є переселенцем, придбав товар яким не міг тривалий час користуватись", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube