Одеситка скаржиться на погану роботу банкомата, який списав 10 тисяч гривень та не видав їх - реакція ПриватБанку

Читать на русском

У роботі банкомата стався збій та на моніторі з'явилось повідомлення про те, що гроші списано з рахунку, але не видано і вони автоматично повернуться протягом 30 хвилин на картку

Читать на русском
ПриватБанк
Жінка невдало зняла кошти у банкоматі ПриватБанку

У роботі банкомата стався збій та на моніторі з'явилось повідомлення про те, що гроші списано з рахунку, але не видано і вони автоматично повернуться протягом 30 хвилин на картку

Жінка вирішила зняти у банкоматі ПриватБанку 10 тисяч гривень, їх списало, але не видало. Їй обіцяли автоматичне повернення коштів протягом 30 хвилин на картку, але цього не сталося. Відповідна скарга опублікована 26 червня на сайті "Мінфіну".

Вона вирішила зняти кошти у банкоматі 26 червня. Однак стався збій в роботі та на моніторі з'явилось повідомлення про те, що гроші списано з рахунку, але не видано і вони автоматично повернуться протягом 30 хвилин на картку. 

"26 червня 2024 року близько 18:30 банкомат, що знаходиться за адресою: м. Одеса ТРЦ Рів'єра вул. Південна дорога 101а під час проведення операції зі списання готівки в розмірі 10 тисяч гривень з картки іншого банку списав гроші, але готівку не видав, зафіксувавши помилку, під час роботи термінала стався збій в роботі та на моніторі з'явилось повідомлення про те, що гроші списано з рахунку, але кошти не видано і вони автоматично повернуться протягом 30 хвилин на картку. Але грошей на картку не було зараховано не 30 хвилин, ні за півтори години. Банк посилається на стандартні регламентні строки до 120 днів, але жити на щось треба. Хочу зауважити, що даний термінал неодноразово зависав під час проведення даної операції і не видавав кошти", - скаржиться жінка. 

Реакція ПриватБанку на скаргу жінки 

У ПриватБанку вказують, що працюють відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Жінці радять звернутись до фінустанови, яка видала картку, адже саме вона може ідентифікувати вас, як власницю картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. 

"Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомата. Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, своєю чергою, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь банку, що видав вам картку", - заявили у ПриватБанку. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.